Motiverar faktiskt

Hej!

Snart ska jag iväg till min brors lägenhet
och sitta och kolla på film på hans stora tv.
Jag kan inte sådant där som tum, men det är
i allafall en stor tv. När man varit hos honom
vill man inte se på tv hemma.
Anledningen till att jag ska dit är för att
jag behöver komma hemifrån. 
Jag är arbetslös och det finns inget mer
deprimerande än att sitta hemma hela tiden.
Man blir galen och tillslut hittar man inte
ens en mening med att kliva upp på morgonen.

Men för att det inte ska hända så har jag
med hjälp av min kära dator
gjort ett litet rutsystem som jag varje
gång jag varit ute och gått eller sprungit,
kryssar i.
Det gör att man känner sig lite duktig och man
blir på ett sätt motiverad till att fortsätta.



Det här kan man göra i word 2007, och är inte alls svårt.
Jag skrev också ut det i lite fina färger, för
att göra det lite roligare.
S framför X = Sprungit
X = Gått

Gör ett sådant ni också, det är faktistk
roligt även om det ser lite
löjligt ut.

Pusspuss
<3

1 Andra:

skriven

jaa :D

tack detsaamma :)

2 Anonym:

skriven

Okej va roligt :) hihi ^^ jah ska snart dra till en kompis!

3 LINA:

skriven

Ja tack =) smart att göra en slags kalender sådär ju!

4 malin karlsson:

skriven

tack så mycket !

Sitter i bilen just nu , 5 timmar kvar innan vi är framme i idre =/

5 Bettan:

skriven

ja du har gått rätt så mycket, men inte sprungit.

Hi hi hi...

6 Sofie:

skriven

Tycker det var en rätt så smart plan med kryss när man gjort något bra :)

Sv: Idag är det faktiskt sämre väder här än vad det var igår, med moln det gillar jag inte :P Hoppas din dag blir finare! Kram

7 AK:

skriven

Japp jag gillar dem verkligen :) Får se om jag slår till på ett par själv.

8 Lollo:

skriven

Mjo riktigt jobbigt faktiskt!

Jag vet inte riktigt, hade ont förut när jag simmade, men nu har det blivit värre :(

Kram!

9 Carolina:

skriven

hejsan :) händer idag? <3

10 Du Vet Inte:

skriven

Tack för rösten och tack detsamma :D

11 paulina:

skriven

det samma !

kram!

12 Louice:

skriven

tack :D

Vad har du gjort i dag då? :D

13 bells:

skriven

din röst e räknad

14 Jessica Limont:

skriven

hej! vad är det för schema du gjort?

15 bells:

skriven

tacj tack



allt bra annars ?

16 michaela:

skriven

hih tack :)

allt bra? =)

17 bells:

skriven

JO VISST E D BRA

18 Elin Thor:

skriven

Hej! Kika in på min Köp & Sälj blogg om du hittar något av intresse, givetvis till bra priser :) Har du något du själv vill sälja? Då kan du också få annonsera, kika in på bloggen och se hur du gör :) (kopochsalj.blogg.se) Ha en bra kväll!

19 ღ Fernandez Isabell Amandaღ:

skriven

Ja testa det !!:D jag åt precis och det blev supergott :) sen blir man mätt lääänge:P

kram söt

20 michaela:

skriven

nej nu sukta du mig :( haha :D

det e toppen med mig =) kram

21 Melina:

skriven

sv:ja,min dag var toppen ,hur var din?=)

22 EMMASJ:

skriven

ja, de får vi hoppas att de gör!

vad har du för dig då:)?

23 Carolina:

skriven

ska snart iväg till samban :)

24 Andra:

skriven

tack <3

25 jossan:

skriven

hejhej! :) rösta gärna på mig i veckans blogg <3



(http://miizing.blogg.se/2009/april/veckans-finalister.html#comment)



jag är nummer 9

kram

26 LINA:

skriven

Jodå, haft en helt okej dag! Rätt seg med tanke på vädret! Men men :) Hur har du haft det idag? :)

27 Emma:

skriven

Gokväll!

Ber om ursäkt för migg jättesena svar !



Allt är bra här !

Hoppas allt är fina fisken me dig med !

28 Du vet inte:

skriven

det är bara bra hur e de sj?

29 Louice:

skriven

sv:Okej :)

Nja inget :D

30 tova:

skriven

Sv: Haha okej :P



Det är ju ett smart sätt att hålla igång :P

31 ღ Fernandez Isabell Amandaღ:

skriven

Hehe tack !:D visst är hon söööt !

Det är prima med mig idag med! med dig då ??

KRAM

32 LINA:

skriven

nej verkligen inte :p



sk vi följa varandra via bloglovin? :)

33 ღ Fernandez Isabell Amandaღ:

skriven

Det är bra det :) Händer det nåt skoj idag ?

KRAM

34 Carro:

skriven

svar:hejhej :) Med mig är det bara bra :) själv ?

35 Sofie:

skriven

Sv: Ja det är gott :)! Kan tro att man behöver sysselsätta sig med någonting, inte roligt att sitta hemma och dega man blir så rastlös :/

36 Mia:

skriven

Händer idag? :)

37 ღ Fernandez Isabell Amandaღ:

skriven

jasså ?! kör, solo, akapella ?

38 ღ Fernandez Isabell Amandaღ:

skriven

WOW vad kul !:D egen musik eller !?

39 jennifer gräll:

skriven

vilken smart idé ! ska jag testa, även fast jag tränar 4-5 gånger i veckan ;/

40 Sofie:

skriven

Sv: Hej hej :) Jag måste plugga men just nu är jag väldigt trött så funderar på att lägga mig och vila ett tag, kanske sätta på en film innan :) Själv då?:) Kram

41 M O S A N:

skriven

Svar: Jo det är bra, själv?:D

42 Carro:

skriven

svar:va bra :)

43 dana:

skriven

Hejhej! med mig är det super=)



det ser inte alls löjligt ut, man blir ju bara mer pepp :)

44 Carolina:

skriven

jag dansar samba :D

45 michaela:

skriven

hejhej :) jo det är bra med mig :) själv då?

46 Olessia:

skriven

kul

47 Josefine:

skriven

Sv; Med mig är det toppen :)

Hur är det med dig? ;D

48 Mia:

skriven

Okej :) Jag själv ska på skotercross om någon timme ;D

49 Melina:

skriven

ha en rba dag :)

50 Emma:

skriven

va bra :D Tack så mycke (:

Härligt !



Händer i helgen ?

Kram

51 AK:

skriven

ja absolut. Kanske blir de skorna jag lagt upp idag istället, de är lite mer prisvärda ;)

52 jossan:

skriven

tack vad snällt! :) <3 händer idag?

kram

53 Du Vet Inte:

skriven

Idag ska jag faktis ut o festa..

kommer över några vänner o sen ska vi ut :)



själv da?

54 FRIDA:

skriven

Åh, det var ju smart :O Måste jag också börja med :D bra att jag såg det hihi :)



sv; Tack :D

Vad gör du? :)

kram

55 deni!:

skriven

det var ju smart!! synd bara att jag inte har motivationen. :( haha.

känns som att man hellre sitter och kollar tv. vad gör du för att hålla det? haha

Kommentera här: