Första skoldagen

Första skoldagen är alltid densamma. Många nya intryck och
information att ta in.
Den första veckan är insparksveckan. idag kom jag hem
klockan 18.00 ungefär, så jag är pretty tierd.
Skoldagen var nog som jag förväntat. Vi blev indelade i grupper
efter 1.5 h information i aulan och efter att vi köpt vår mycket fint, röda overall.
I grupperna som var på kanske 20 pers plus faddrar så
vandrade vi runt i hela jönköping för att komma till olika
stationer och utföra olika aktiviteter och tävlingar.
Våran grupp ska ju självlart vinna.
Dock hamnade jag inte i dröm gruppen.
Jag emnar människorna är jätte snälla, men alla är
utåtriktade och de flesta verkligen in för att festa denna veckan.
Vilket jag inte alls är. Men, men.
 Imorgon är en ny dag, och då kommer ny information och intryck.

Ett minus
Vi har vandrat runt i hela stan, men vi har inte
tittat runt något på campus eller i byggnaden då som vi kommer vara i.
Dåligt!

1 Lena i Spanien:

skriven

hur har du haft det i bulgarien då!



besök gärna min blogg - flyttar som 17åring till Spanien

2 Anonym:

skriven

Hejsan, skulle bli jätteglad om du ville rösta 3 gånger på mig här: http://designbyjessica.blogg.se/category/veckansblogg.html

Jag är nr 10



Tack i förhand

Kommentera här: