Kvällsinlägg

Halloj!

Jag lyssnar just nu på Ironik på en låt som
min bror rekomenderade igår.
Jag kan inte sluta lyssna på den! Så grymt skön är den.
Speciellt början på låten är grym.

På tisdag börjar jag högskolan BTW.
Är grymt nervös och jag kan lova att det kommer att bli värre.
Usch och fy.
Men samtidgt så vet jag ju att det inte kommer ta lång
tid innan jag vant mig och det bara kommer vara
roligt istället. Men jag är en grymt nervös människa
också, så jag bävar för dagen nästan vecka då jag ska
ta mig till skolan.

Ironik- Stay with me [everybody's free]


Kisses
1 evelina:

skriven

gå gärna in och rösta på mig för att vinna veckans blogg! :)

http://alltimebeauty.blogg.se/2009/august/veckans-blogg.html#comment

2 Erica:

skriven

sv. vad kul :)

har du haft det bra då?

3 My:

skriven

Jag tycker också om den låten :D

4 madde:

skriven

Välkommen tillbaka!:D Jättefin header du har

5 minaya:

skriven

Hej söta du!

Jag tänkte bara säga att jag bloggar från http://finest.se/minaya nu under min semester för där kan jag mobilblogga.. Kram

6 JenU ♥:

skriven

Sv, åhh vad kul. Har du haft det bra?



Kram ♥

Kommentera här: