Micro och kylskåp

Idag har jag mer ont i halsen och känner mig allmänt
sjuk. Men jag klagar inte, eller jo föresten det gör jag.
Jag var så trött idag med så det blev inte något bibliotek.
Fast Helen och jag fixade bibliotekskort efter att hon
fixat passerkortet. Sen gick vi på upptäcksfärd i
skolan. Vi hittade microvågsugnar och kyskåp.
Och det såg bra ut, då vet man vart man kan äta :)

Men det blir väl att öppna böcker snart nu då. Får väl se hur det
går med skollagen idag. Får hämta lite
tandpetar i köket och hålla upp ögonen med ;)

1 Anonym:

skriven

Har några frågor till dig, du måste absolut inte svara på dom

men om du vill får du gärna. (du kan välja att bara svara

på en eller två)



1. mår du dåligt av någon anledning?

2. har du dåligt självförtroende?

3. har du någon gång blivit mobbad?

4. har du mått dåligt av någon anledning

5. har du känt dig utstött någon gång?

6. har du känt att du inte passat in?



svara gärna på dessa frågor du kan välja att vara anonym

men maila till [email protected] eller kommentera

i min blogg www.sagharauseus.blogg.se med svaren.

2 Alexandra - VADFANSKAJAGHETA:

skriven

så söt du e:)

3 Kristin:

skriven

Hej Evelina!



Tänkte bara säga att jag jobbar på din design nu och den blir klar ikväll, så håll koll på mailen ;) Kram!

4 amandaa:

skriven

fin hedder :)

Kommentera här: