Sömnigt värre

Att somna när man läser om lärarrollen är
faktisk inte svårt alls.
Nu låter som att jag inte alls vill bli lärare,
men så är det inte riktigt heller.
Jag vill jobba med barn. Förskollärare har jag
velat bli väldigt länge, men det är mycket nu som
vi läser som jag inte förstår något av alls.
Jag får läsa högt för att något överhuvudtaget, ska fastna.

Jag bävar för det kommande seminariet
och tentan.



Bara att hugga tag igen då!

Någon annan som haft samma problem?
1 Linda:

skriven

jobbigt att plugga

nej , inte värsta mkt, mest slappat med pojken:)

2 Erica:

skriven

Svar: Thanks.. fast det blev ä n n u senare till och med.. hehe.. (a)



Jobbigt då man känner sådär, men bara att bita ihop. :)

3 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

visst är hon :) hihi!

4 Alexandra - VADFANSKAJAGHETA:

skriven

bra att du är på bättringsvägen <3

5 Linnea:

skriven

Svar: oj vad tröt du är

Kommentera här: