Usch, usch, usch, usch, usch!

Jag känner pecis som det låter.
Ligger här i soffan och skriver lite lugnt.

Igår kväll åt jag upp det sista av nötkrämen, vilket var
ett stoooort misstag!
Gottegris som jag är så, slutar jag ju inte äta förrän skiten är slut.
Men det fick jag allt äta upp!  hihi
Jag mådde så illa, så jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
Två timmar o två magtabletter senare, mådde jag inte
alls så dåligt längre så då tänkte jag passa på och lägga mig ner.
Men nej då!
Då blev jag jätte dålig och höll på att kräkas.
Jag kunde inte sitta upp, jag kunde inte ligga ner,
jag vågade absolut inte ställa mig upp.
Jag trodde faktiskt inte att jag någonsin skulle kunna somna.
Men efter ett par böner så somade jag tillslut.

Ja vaknade vrålhungrig o mådde illa bara därför.
Dock så har jag väldigt svårt för att äta frukost så tidigt,
så jag åt bara lite yoghurt.
Väl i kyrkan sen så var jag jätte hungrig igen naturligtvis.
Men det glömde jag fort då det var tre som döpte sig och
det var en jätte härlig förmiddag.

Men sen på hemvägen var jag super trött så orkade
knappt hålla ögonen öppna.
Och bara för att jag inte höll ögonen på vägen hela tiden
så blev jag ju åksjuk också.
Skit tänkte jag.

Nu är det tre timmar sen som jag kom hem
och jag har fortfarande lite åksjukekänsla kvar.
Inte som i bilen, men endå.

Misstaget jag gjorde började nog redan i går kväll.
Godis, ingen kvällsmat, knappt frukost, tårta i kyrkan.
Var är det nyttiga????

Jag fick i allafall i mig några pannkakor innan.

Men endå, dumma mig!
Jag får väl skylla mig själv.



Lååååång text blev det .
Hoppas ni orkade läsa.



 

1 J O S E F I N E:

skriven

Gud vilken söt bild, du är himla fin i lugg :D



Sv; Ja, det var den faktiskt :) Dock inte lika rolig som jag hade förväntat mig. Visst, den var riktigt kul och så, men hade förväntat mig att få skratt filmen ut :)

KRAM

2 cry me a river:

skriven

sv; gå in på sidan där ja hittade min! :D

3 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: sure :) du har så snygg lugg!

4 Kristin:

skriven

Sv; Tusen tack sötnos! :)

5 steph:

skriven

det rä bara bra! med dig också? :D

6 JenU:

skriven

Sv, låter bra det :)

Jodå bara fint här :)

Kram

7 Bnsm ♥:

skriven

ajdå, haha sådär är jag oxå typ! :)

hoppas du får må bättre!

8 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

Vinnaren av min veckans blogg har blivit fram röstad, gå in och kolla om det var du som vann :)

9 My:

skriven

usch då det låter inte kul :/

10 adina:

skriven

nötkräm <3



jag hade det jättetrevligt:D

11 Anonym:

skriven

Hej!

jag har kommit till finalen och jag skulle bli så glad om du/ni la 3 röster på mig hos Emma, här är länken http://lifeupsidedown.blogg.se/2009/august/dom-5-nominerade-ar.html jag är nummer2



Tack

12 sandra:

skriven

hur är det med dig då? fin bild förresten!

13 V A N E S S A:

skriven

Haha görs? :)

14 Lena:

skriven

Jag älskar din hårfärg



besök gärna min blogg - flyttar som 17åring till Spanien

Kommentera här: