Åh vad jag vill flytta!

Jag vill så gärna flytta så det spränger inom mig.
Det vore så roligt att ha ett eget litet hem.
En egen liten etta.
Det är allt jag begär.
Men jag kommer att få räkna med att få bo hemma i minst
tre år till.
Men om tre år, då jag är färdigutbildad förskolpedagog,
då ska jag allt få världens bästa jobb och flytta med det samma!
Minsann!
1 Carro:

skriven

Sv: Jao, de är söta.

2 lena K :):

skriven

jag har haft det bara bra ,

har inte bloggat på flera dagar , eftersom var borta med skolan.

hur e dt med dig då? :)

3 ellinor:

skriven

Åh tack så mycket hörru :D



kram

4 juliaa:

skriven

haha okej stackare :o<3

5 I C E:

skriven

Sv: Ja, precis. Håll ut bara! :)

Allt bra med dig?

6 Nikolina:

skriven

vill också flytta hemifrån!

7 Mirlinda:

skriven

aww jag förstår hur det känns gumman, vill också ha en egen liten etta av hela mitt hjärta. hehe. låtarna är ifrån youtube och för att bara få med nederdelen så skriver du 25 i "width" istället föt "344" som det brukar stå på =) jag hoppas att jag kunde hjälpa dig gumman, det är bara att fråga om det skulle vara något :D kram

8 m:

skriven

Hejhej,Har frågestund på min blogg nu

så skriv gärna nån fråga/fler :)

Kram <3

9 julia andersson:

skriven

sv: visst är det :D

10 mari:

skriven

Det är givetvis svårt att sätta ord på det.

Men jag ser ingen skillnad på ett liv i tro och ett liv där man inte tror.

Samma problem dyker upp, man möter samma människor, måste ändå betala räkningarna varje dag, vattna blommorna, gå till jobbet mm. Om du förstår vad jag menar. Sedan tycker jag att det sägs bra saker i kyrkan och från bibeln och så där.. men det är ändå saådana grundvärderingar jag har.. Följer ändå de tio budorden så gott jag kan.. :) Tror inte jag skulle kunna följa dem mer om jag gick i kyrkan. Sedan tror jag att det kan vara lite "farligt" att viga sitt liv åt någonting helt fullkommligt pga att det kan påverka den egna viljan, magkänslan.

Men som jag också sa innan så är jag inte emot kyrkan, tvärtom, jag tycker det är en väldigt skön tillvaro i kyrkan. Men jag känner att jag inte måste vara troende för att besöka den och känna tillgivenhet mot den.

Usch, det var jobbigare att förklara än vad jag trodde. Detta leder bara till massa bla bla känner jag... :) Sedan är det ju en väldig gemenskap i kyrkan, det känner jag mycket väl till. Men den gemenskapen har jag på annat håll.. :)

Förstår du vad jag menar? jag är inte ateist absolut inte, men jag kan inte lägga mina tankar på en tro inom de ramarna. Försöker vidga ut det lite. Jag är född in i kristendommen, min man är muslim och jag facineras något otroligt över buddismen. Så jag tar de bästa värderingar från dem alla, utan att tro på en skäggig man ovan molnen.. :)

11 Katta:

skriven

Tack:) det där att teckna är faktiskt inte alls så svårt, du kan säkert också om du prövar.



Åh, jag vill med flytta. Fast allt det som följer med, betala räkningar och ansvar och grejer, verkar ju mindre trevligt... för att inte tala om att diska och tvätta! Jag vet inte ens hur man startar en tvättmaskin xD

12 amanda:

skriven

jadu, nu hejar jahg bara på erik eftersom jag verkligen inte tyckte det var rätt att tove fick åka :( men eriks verision av iron maden var ju grym !!

13 H a n n a & L i n a:

skriven

Sv:

Ok, den var jättefin :D

14 Simone:

skriven

Den känslan förstår jag verkligen, hade den i såå många år! Men lätt värt det ;)

15 isabell:

skriven

Hejsan, har frågestund i bloggen just nu. Skulle vara jätte kul om du kunde lägga till en fråga :)

Kram!

16 Viktoria:

skriven

Har du börjat tänka på vad du ska ge din mamma, syrran, dina tjejkompisar eller varför inte ge dig själv en julklapp? Jag har svaret på vad du ska köpa. Spana in http://www.braceletti.se och klicka hem den perfekta julklappen: unika armband till superbra priser!

Kommentera här: