Bajs!

Dagen började super!
Mamma och jag hittade två klänningar till mig, varav
en av dem, ska jag ha på bröllopet.

Sen skulle jag ha DRAMA i skolan och det var super roligt.
Men då vi gjorde många övningar där den ena var blind och den andra
i paret skulle leda den andra, så visste man inte riktigt vart man gick ibland.
Min mobil låg i en väska på golvet intill väggen i salen.
När jag skulle hem, var skärmen helt sönder.
Någon har antagligen trampat på min mobil!
Så nu har jag ingen mobil!
Och jag har inte på något sätt råd att köpa en ny. :(
Bajs!!!!!!!

Sen var Helen och jag på akademibokhandeln och frågade efter en
bok som vi MÅSTE ha nu till hemtentan lver jul.
Men den hade de inte.
Vi har kollat över allt , på varenda internet sida, men
den är slut överallt!

Dagen började super, och slutade USELT!!!!!!

Nu ska jag gråta lite.
Höres

1 Nikolina:

skriven

hahahah hoppas jag överlever tills dess! :D

2 My:

skriven

saken är den.. att det kvittar nästan var man kommer i idol för dom som verkligen vill går det bra för ändå :))

3 FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!:

skriven

sv; Det har den, har din varit bra? :D

4 AH:

skriven

sv; haha tack :D<3

5 Carro:

skriven

Sv: tack så jätte mycket. =)

Kommentera här: