Lika som bär

Hillary Duff och Nichole Cordova



Är Hillary och Nichole lika som bär?

1 JENNY:

skriven

sv: ja jag har gjort designen själv :)

2 mari:

skriven

Hejsan!

nej, jag är faktiskt inte med i någon kyrka.

Har på senare år haft svårt för tro.

men jag har många vänner som är kyrkliga och har varit jättemycket i kyrkan när jag var yngre.



Mari

3 I C E:

skriven

Sv: Jo, har haft en Ganska bra start på veckan, mycket prov och sånt innan jullovet. Vill bara sova, men jag måste plugga haha.



Ha en bra dag, kram.

4 HANNAH - kolla in min blogg!:

skriven

sv: tack för frågan, svaren finns snart på bloggen :) allt bra?

5 Danielle Hansevall:

skriven

Dom var faktiskt jäkligt lika! :O

6 Anni:

skriven

ja, det har jag tyckt sen första gången jag såg nicole

7 jonna:

skriven

jo , dem var faktist väldigt lika :o

8 DELLA:

skriven

vilka fina ögon de har :o

Kommentera här: