Månsken

Nu börjar ögonlocken att svika mig.
Jäspningar efter jäspningar formas inom mig.
Klockan slår 23, och vetskapen om att jag har sovmorgon
imorgon gör att jag kan slappna av.
Kanske somna ikväll.

Godnatt

1 JOLIN:

skriven

sv: ja håller med dig :O

2 julia andersson:

skriven

sv: det har jag till 90% haft :D själv ? :D

3 Mirlinda:

skriven

jaa :D absolut! hihi. kramar

4 juliaa:

skriven

sv: hhaahah tack så jättemycket! =)

5 Anonym:

skriven

Så lite så :D

6 Emmis:

skriven

svar; jaa det är mysigt när man får tända ljus å så ;) jag har inte hunnit köpt någon advent sjus grejj XD måste göra det ;)

7 issa - rappare och låtskrivare:

skriven

sv: denna designen va me skit snygg ju *(Y)



allt bra idag? =)

8 ABSSOLUTAARNELA:

skriven

tack du! :D

9 Qb:

skriven

godmorgon, hoppas att du sovit gott!

10 Astrid:

skriven

gid va fin bild ! :D

Älskar verkiligen din blogg, så söt design :)

Kommentera här: