Mobilen är nu min!

Jag var precis iväg och köpte denna fina mobil:


NOKIA 3710 FOLD

Köpte den på Mediamarkt fär 1890 kr. 
Så himla fin och så gimla nöjd är jag.
Tack så jätte jätte mycket pappa för julklappspengarna!
Äntligen har jag en mobil igen!

Kisses
1 Cajsa:

skriven

hejsan söto! :)

Jag håller på och ränsar på min bloglovin och tänkte bara meddela att din blogg behåller jag bland prelumenanterna. :) hoppas att allt är bra?

Cajsa X http://www.cajsa1.webblogg.se

2 Sara:

skriven

- Haha, närå ;) Hon har en nassestrumpa ^^

3 moa:

skriven

fin blogg :)

4 Anonym:

skriven

haft en bra jul?

kolla gärna in min "tävling"

http://ibeliveinyou.blogg.se

5 moa:

skriven

Sv: tack så jättejätte mkt! :)

6 Jacqueline /en av de från moiettu:

skriven

Hejhej! Vad händer och fötter idag då? ^^ xD

7 JESSICA:

skriven

Vilken söt mobil=)

8 Cajsa:

skriven

hehe va kul! :D vad tror och tycker du om min nya kamera? :D Har entligen köpt en..^^

9 Jojjo*:

skriven

Snygg mobil och snygg blogg! :)

10 Carro:

skriven

GOTT NYTT ÅR! =D

11 Cajsa:

skriven

hehe tackar..^^ är riktigt nöjd med den. :)

12 Vendela:

skriven

Söt mobil,hoopas du blir nöjd med den!

13 Hanna:

skriven

åh, gud vad snygg! rosa och fin med :)

kram!

Kommentera här: