Ny design

Som ni kanske kan se så har jag nu inte längre
min ljusrosa design.
Nej nu ville jag har lite mörkare, i dessa mörka tider.
Jag är hel nöjd!
Tack Liddie!

Vad tycker ni om min nya design?

Gammal design?



Eller den nya?
1 Angelica:

skriven

den nya är super fin!

2 I C E:

skriven

Fin blogg!

3 Michael Jackson | Minnesblogg:

skriven

Snygg! :D

4 ebba.:

skriven

gillar den gamla bättre, men dessa färgerna är fina :)

5 http://milanistababy.blogg.se:

skriven

- Veckan har varit OK , har haft mycket att göra.

Självdå?



Stilren design:D

6 idjjaa,<3:

skriven

Ny header vad tycks? :).<3



gör du? :*

7 Nikki:

skriven

SV: Hej! Ja det har jag fått :) Hur har din star vart då? :)

8 C.N.:

skriven

sv; min uppstart har varit sådär :/ Hoppas din har varit bättre.



Gillar din nya design (Y)

9 linda:

skriven

sv; tack du med!

men har absolut inte haft

en bra start på veckan

kan man klart säga..

kram

10 Erica:

skriven

okej:)

jag tycker att alla är bra,

men jag håller på Calle :)

det är min kompis kusin, hehe :p

kramar

11 Tobias:

skriven

Ja lite extra pengar och så :D

12 JOLIN:

skriven

sv: nej det är ingen fara!:D



jadå, har du det ?=)

13 idjjaa,<3:

skriven

tack så mycket! :).<3

14 Tobias:

skriven

Tycker jag med, heltid är inte riktigt min grejj =) hihi

15 Tobias:

skriven

Extrajobbar på ett vandrarhem, har jobbat där på sommaren :) i helgen fick jag sköta cafét på julmarknaden, annars brukar jag sitta i reception och svara i telefon :D

16 linda:

skriven

sv; nej inte de.. är sjuk har varit den sen söndagen.. ;( och det är inte kul.. kräks hela tiden usch.. ;( jaså okej .. :(

kram

17 f:

skriven

snygg design :)

18 idjjaa,<3:

skriven

Njaa har varit halvt sjuk sj? :).

19 Erica:

skriven

hehe, gör det :D

ja alla är bra på olika sätt :)

allt bra med dig ?

kram

20 Nikki:

skriven

SV: Va bra :) Ja det kan det ju vara, fasst jag har nästan inte tänkt nåt på jul alls! Måste värkligen börja köpa julklappar nu! :)

21 SOLINA:

skriven

- Tack själv :)

22 Carro:

skriven

Sv: Tack detsamma. =)



Desigen blev jätte fin. =)

23 Alice:

skriven

Den nya :)

Kommentera här: