Sov morgon

Klockan tolv ska min studiegrupp träffas och
arbete färdigt med fältuppgiften.
Och på fredag är det dags för redovisning.
Ikväll ska jag och Helen till hemgrupp för första gången.
Spännande.

Dags att hoppa in i duschen!
1 Nikolina:

skriven

veckan började lite segt, din da? :)

2 simone:

skriven

Vad roligt :) Lycka till och ha en bra onsdag :)

3 hannah:

skriven

Vad är hemgrupp? Ha en fin dag:)

4 http://milanistababy.blogg.se:

skriven

- ja, precis och man slipper all stress :)

5 n e l l y . [ fotoblogg ]:

skriven

sv: ohja det har jag ! detsamma du :D

6 Agneeeeees<3:

skriven

Sv; Haha jadå, sj?<3

7 Erica Guldbrandzén:

skriven

Sv: Så lite.. ;)

Haft en bra dag??

8 Elin:

skriven

Hej!

Otroligt fin blogg.

Det är såhär, jag har chansen att bli Norrtäljes Lucia 2009. Imorgon stängs slussarna, klockan 15.00



Det skulle betyda jättemycket om du orkade gå in här : http://www.norrteljetidning.se/web/164

och rösta på mig, Kandidat nummer 1

Elin Griberg Lindkivst.

Snälla snälla, det tar inte alls många minuter. Men glöm inte att du måste bekräfta rösten på din mail sen, annars räknas den inte med!



Tack på förhand! En förväntans full Lucia Kandidat nummer 1.

9 amanda :):

skriven

lugnt :) jadå det har varit helt okej.

självdå? kramar!

10 Elin:

skriven

sv: tack ska du ha, du anar inte hur mycket det betyder. Glöm inte att du måste bekräfta den på mailen sen :) !

11 ellinor:

skriven

Fin blogg design :D

Kommentera här: