Bakning på G

Här sitter jag i pyjamas och kollar recept.
Jag skulle gått upp tidigt idag
hade jag tänkt och
inte för en timma sen, men men.
 Idag tänkte jag baka lite frallor och kladdkakemuffins.
Recept på frallorna hittar ni här.

Lägger ut recept på muffinsen sen också.
Dags för duschen så inte frallorna luktar sen :p
Okej, så farligt är det inte.
Men har faktiskt svettats som en gris inatt.
To much information där ja!

Nu ska här bakas!
1 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

Finalisterna i min veckans blogg tävling har nu kommit upp, gå in och kolla om du är en av dom! :)

2 J O S E F I N E:

skriven

Sv; Ja, visst är den supersnygg ;o

Den kostade 449 + frakt och porto :D

KRAM

3 My:

skriven

hejsan , vill du kanske följa varandra via bloglovin ?

4 - C h R i S t I n E:

skriven

Hej!

Tänkte berätta att jag skaffat mig en ny blogg, En ny start helt enkelt. Är den kanske något för dig?

Kika gärna in.



Ha det super.

Kram

5 marie:

skriven

Bara bra :) Åh kul att baka :D

6 maria:

skriven

sv, okej ;D, nee inte så mkt ska till min syster ;D

7 jossan:

skriven

tack söta du <3 vad tycker du om gina tricots väskor, HISS eller DISS? ;)

kram

Kommentera här: