Blixtsken

Igår somnade jag till blixtsken utanför fönstret.
Mycket vackert faktiskt och mysigt på något sätt.
Det åskade lite också, men det gjorde inget.
Det heter också boken som jag läser; blixtsken.

Och idag vaknade jag under en blå himmel.
Jag går aldrig upp klockan halv sju.
Men idag vaknade jag och svettades som
en gris. Så jag gick upp och fixade fruskost.
Sen satt jag i sängen och kollade på
Lilla huset på Prärien till klockan halv nio.


Tyvärr somnade jag om sen ;O

Men snart sak jag fixa i ordning mig för idag
ska jag umgås med brodern min och spela
spel och äta tacos och annta kuligt.
Det kommer bli en asbra dag.
Skulle vilja bada lite också, för det har jag inte gjort
än i sommar. Lite dåligt av mig tycker jag allt.

Kisses
1 marie:

skriven

Hoppas du får det bra idag med din bror :)

2 maalinhe - fotobloggen:

skriven

SV: okej:)

kram

3 Randy:

skriven

Igår kollade jag på en riktig dålig film, vad hittade du på?

4 jossan:

skriven

okej ;) har du varit i grekland nån gång? :)

kram

5 KAJSAHERSELF:

skriven

sv; hhaha självklart! ;D hur kan man inte, dem är alla så fantastiska! :D <3

kram

6 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

Nu finns skoutmaningen upplagd på bloggen :) Så är du skointresserad, kika in :)

7 elin:

skriven

aha okej :P haha nej man har ju pratat ut om allt när man känt varandra så länge :P

vi myste lite, och badade :) KRAM

8 EmmaEriica:

skriven

hejsan!

Jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte har kunnat bloggat eller svarat på din kommentar tidigare. Jag har så full upp. Du kan läsa lite granna om det i min blogg som en polare till mig skrev med tanke på att det har åskat här och jag bad henne om en tjänst så hon gjorde de.



vad har hänt hos dig då?



EmmaE.

9 Bexx:

skriven

GRATTIS!!

Du har gått vidare i veckans blogg tävlingen.

Dags att börja samla röster ^^

Lycka till

Kraam

10 Bexx:

skriven

SV:

Åhh det låter kul<3

Det är bra med mig själv?:)

kraaam<3

11 Erika:

skriven

sv: haha okej :P

12 Ida:

skriven

SV: Tack med mig är det bara fint! vad händer för skoj en dag som denna då? Kram (:

13 isabelle:

skriven

bra blogg ! :)

skulle du vilja vara med i en fototävling?

kika in i bloggen :)

14 Erica:

skriven

Svar: Okej.. :)



Är vackert.. men lite läskigt med kanske..!? (a)

15 Sara:

skriven

allt bra idag? :)

16 Evelina:

skriven

Oj vad längesen man såg Lilla huset på Prarien! Går det på tv nu? Missat helt!

Kommentera här: