1 M Y Y O L S S O N:

skriven

hehe va kul, du kom också med! :]

jag med

<3

2 My:

skriven

sv nej men gud va kul :D ska lägga til ldej också direkt :D

3 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: aha okej :) jaså nej men vad kul! det verkar inte som ett dumt jobb ändå... men jag vill ju förstås hålla på med musiken.

4 C H A LL A N S FOTOBLOGG:

skriven

cool header ! bloglovin??

5 Cajsa:

skriven

vi hade rätt kul faktiskt! :)

vad tycker du om mitt halsband som jag har gjort då? finns att köpa om du är intresserad! :)

6 HANNA:

skriven

sv: ja okej ;)

7 Emma:

skriven

inte så mycket. själv då =)

8 Mirlinda:

skriven

Inte så mycket, slappar vid datan hehe, och du? :D kram

9 Carro:

skriven

Jag har röstat på dig. =)



Sv: Ja, barn är såå härliga. (ibland) =P

10 Alexandra:

skriven

sv; ja haha det är det ;)

hihi okey ;D

11 - Imma:

skriven

Vassego :D

haha joo, de ärju en tid ännu :P

kram

12 Ewe:

skriven

Varsågod!

13 C H A LL A N S FOTOBLOGG:

skriven

Har du lagt till mej?? Jag har inte fått en till :)

14 Frida:

skriven

Jag har röstat på dig

15 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Så lite så =)

16 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Ja, det tycker jag med :)

kram

17 vanessa:

skriven

sv; tack så mycket .)

allt brà?

kram

18 maria:

skriven

sv, ja det tkr jag att du ska göra ;D den är faktist väldigt bra ;D

19 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

Tack så mkt sötnos :) allt bra babe?

20 adina:

skriven

jo det är bra, själv?

21 Anonym:

skriven

Fin header.

22 sagha:

skriven

fin blogg :) allt bra?:)

om du gillar min blogg får du gärna lägga till mig ppå bloglovin funderar på att lägga till din

23 Sarah de Mander | S A R A H D E M. B L O G G. S E:

skriven

svar: allt är bra!:) själv?

24 Katrin [SUPERENKEL TÄVLING I BLOGGEN]:

skriven

snygg header! :)

25 rebecca:

skriven

sv: jorå bara bra, sjäölv?:D

26 C H A LL A N S FOTOBLOGG:

skriven

Lagt till dej nu :)

27 Daniela Kromm:

skriven

IDAG FYLLER JAG ÅR HIHI!



FIN BLOGG BTW! <3

28 J O S E F I N E:

skriven

Sv; Nej, det var helt okej :D Klänningen är ju i alla fall super!

KRAM

29 d e n i s e:

skriven

sv : hihi okej! :D

30 jossan:

skriven

okej ;) vad händer idag? <3

kram

31 Amelie:

skriven

sv: ja vi får väl se om de hjälper :D men får prova iaf!

32 Carro:

skriven

svar:godmorgon :)

33 cry me a river:

skriven

sv; inte mkt, funderar på vad ja ska hitta på idag! sj?

34 sofia:

skriven

fin blogg :)

Kommentera här: