Min första Vlogg? Kallas det så?

Tjo ho!

Har precis tittat på seventh Heaven, ett riktigt känsloladdat
avsnitt idag.
Nu börjar Ellens show så dags att byta kanal kanske.

Här kommer min första videoblogg.


Det skiner in lite vackert ljus från mitt fönster så att jag knappt syns,
men det får ni dras med.


Kisses

1 Felicia:

skriven

Fin blogg :)

2 maria:

skriven

sv,aa tkr jag med :), kul att se hur det har gått för dem alla nu :)

3 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

tog det lugnt igår :) vad gör du ikväll?

4 HANNA:

skriven

sv: härligt att höra vännen :D

5 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; haha, det funkde hur bra som helst att kissa på den :D.

6 M Y S A N O L S S O N:

skriven

riktigt söt! :] hehe

haha, håller med dig om dtdär med första dan i skolan -. usch, haah!

7 jennytuvesson:

skriven

fin blogg, besök gärna min och följ den :)

8 Jossie Possie:

skriven

nej inte så värst :D om man kan hjula och stå på händer så är det inte svårt :p dansen är ju lätt att lära sig. Funderar du på att börja elr? =)

9 Anonym:

skriven

sv: ska åka oh shoppa :) sj?

10 Erica:

skriven

fin blogg :)

hur är det med dig?

11 Erica:

skriven

sv. tack för din röst :)

12 Anonym:

skriven

Jag vill verkligen VINNA så jag undra om du vill lägga en röst på mig här http://encs.blogg.se/2009/july/dom-5-utvalda-bloggarna-ar.html jag är nummer 2



Tack i förhand

13 Anonym:

skriven

OKeey det var ju skönt att höra.:)

14 J O S E F I N E:

skriven

Sv; Ja okej, det behövs med också ju :)



Idag ska jag på bio premiär :D Vad ska du göra?

KRAM

15 Alexandra:

skriven

sv; ja det kan det :)

16 jennytuvesson:

skriven

tack så jätte mycket :) följ gärna min blogg och kommentera ofta!

17 Isabella:

skriven

Vad gullig vblogg :) Det är lite pinsamt i början men sen flyter det på faktiskt :) inte sant? :)

18 Katta:

skriven

Woohoo! Hata folk xD

Jag tror det är skyltat till aulan i skolan, så du hittar säkert :D

19 Felicia:

skriven

Sv: Så lite så tack själv :)

20 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

visst är dem fina :) Ska dricka vin och ha parmiddag ikväll :)

21 My:

skriven

sv; hehe så bra :)ahh tack så mycket är ju dock inte så många besökare men är glad ändå bara haft den i 2 veckor :)

22 JenU ♥:

skriven

Sv, tack sötnos :)



allt bra idag ?

23 Sarah de Mander | S A R A H D E M. B L O G G. S E:

skriven

svar: kul att du svarade!:)



har du något tips om en bra blogg?:)

24 My:

skriven

jaa seventh heaven e det alltid så mkt känslor i, hehe :D

25 HANNA:

skriven

sv: händer idag då?

26 steph:

skriven

kikar in! =) allt bra med dig?

27 Angelica:

skriven

sv; okej! Jätte söt verkligen :)



Bra första videoinlägg! :)

28 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Hahha, det gick så bra att kissa där så ;D.

Allt bra =)?

29 matilda:

skriven

Ikväll gör friidrottens världselit entré på Stadion i Stockholm. Johan Wissman ska springa 400m och på 100m är det kraftduell mellan Asafa Powell och Tyson Gay.

Missa INTE DNGALAN på SVT1 kl 18.40 ikväll!!!!

30 M Y S A N O L S S O N:

skriven

sv. hahaa ja usch, kmr sägert skämma ut mig totalt elr ngt :D xd

31 emma:

skriven

roligt med videoblogg (: vad sysslar du med ikväll?

32 Erika:

skriven

sv. hehe åh okej, själv svarar jag bara på kommentarer bara och softar vid datan ^^

& tack så jätte mkt :D

33 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; usch, fy så äckligt! :O

34 t ♥ mj:

skriven

fin blogg =)

Kommentera här: