Hjälper faster min

Nu är jag vaken och ska in i duschen en sväng.
Sen hinner jag väl läsa lite innan jag ska
tvärs gården lite min fasters ingång
och hjälpa henne städa och tvätta.

I eftermiddag kommer sen en kompis från
högstadiet, som jag inte tror att jag träffat
på flera år. Ska bli roligt!



Nej, nu måste jag dra till duschen.


Ni kan få en rolig historia så länge.


En liten gosse som hade ovanan att fälla kommentar
om folk åker med sin mamma på tåget mellan
Strömstad och Uddevalla.
Det är en mycket varm sommardag och för att den lilla
lymmeln ska hålla truten har mamma lovat honom
en STOR glass när de är framme i uddevalla.
Vid en station under vägen kommer en
omfångsrik och storbystad dam in i vagnen.
Hon har en tämligen djup urringning som gossen
länge tittar på. MAmma börjar ana oråd och viskar.
- Tänk på vad jag sa om den stora glassen!
pojke  sitter tyst en stund, men till slut utbrister han:
- Mamma, jag struntar i glassen, för den där tanten har rumpan fram!



Se ya later!

1 Angelica L:

skriven

Tack så mycket :D

Hoppas du och din kompis får en trevlig dag!

Kram

2 Bexx:

skriven

SV:

aha :(

tråkigt d =// fast skönt att d va varmt ialf ;)

tack



Jag har en veckans blogg tävling, om du vill vara med så anmäler du dig genom att kommentera att du vill vara med, du kan göra det i vilket inlägg som helst. Sista chansen att anmäla sig är på fredag :) kram

3 michaela:

skriven

sv; :D allt bra?

4 marie:

skriven

Tack :D Haha bra historia!! Och fin bild!!!

5 emma:

skriven

Det är siså där. själv då?

Kram

6 Katta:

skriven

Vad synd, usch, det finns inget hemskare än att tvingas avliva ett djur :'(

7 MISSEXTRA:

skriven

sv: tack så mycket, vad kul att höra!:)

8 Bexx:

skriven

SV:

heh tack:)<3

va härligt, jo här också :) heh

va kul :D meddelar dig på lördag om du gått vidare eller inte :) ^^<3

9 J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

skriven

Kikar in! säger hej och hoppas du mår bra!

10 malin:

skriven

ska ev. till landet =) du ?

11 J O S E F I N E:

skriven

Vilken härlig bild! Regnar det hos dig? ;o



Sv; Oh okej :) Låter bra det!

Kommentera här: