Målar dag

Idag väcktes jag tidigt av lilla mamma.
Hon och jag ska åka till en god vän och ägna
oss åt att måla på hennes hus. 
Så grymt kuligt är det!
I allfall så skriver jag när jag kommer tillbaka. 

See ya! 
1 J O S E F I N E:

skriven

Åh, vad snygg din blogg blev :D

KRAM

2 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Haha, det blir så på sommaren :D

3 ann:

skriven

Det vore så kul om du hade några sekunder extra för att klicka in på http://peetraanrtre.blogg.se/2009/june/de-nomenerade-ar.html#comment och rösta på min blogg om du tycker att jag fötrjäntar din röst, vore kul om jag vann=).

Jag är nr: 5

4 Beatrice [foto, mode & vardag]:

skriven

sv. jo varmt :)

5 jossan:

skriven

tack så mycket :) allt bra?

kram

6 stephanie:

skriven

SV. det är bra med mig.



VAd ska du göra idag då?!

7 KAJSAHERSELF:

skriven

jag vet att du har varit lika ledsen, men jag kommer med glada nyheter - HULKENGLASS.BLOGG.SE ÖPPEN IGEN! fit for fight och bättre än någonsin!

kika in! <3

8 SANNA:

skriven

SV: okeje :):) hmm, ska nog bara slappa hos killen :P

9 sofie wikberg:

skriven

Sv: fint! haha måste skynda på hon som gör den då! men snart så kommer den ;)

10 matilda:

skriven

va fint du har det här! :)

sv: jotack, det är magiskt här, hihi.



kram

Kommentera här: