Plåster plåster

Hemma från vaccinationskliniken då.
Väntar på att Liddie ska uppdatera så att jag
får se hur hennes hår blev.
Fubderar på vad jag ska äta till middag.
Någon som har ett förslag?

idag blir det i allafall att hålla koll på tvättmaskinen.
Måste tvätta mina kläder nu så att jag har rent
tills på tisdag då jag far till Bulgarien!

Imorgon ska jag växla in pengar till Leva,
(bulgarisk valuta.)


Plåster från vacinationen
Det kändes inte alls något :)


1 Kristin:

skriven

Sv; ååååh tusen tack sötnos!! GUUD vad glad jag blir! :)

2 Bnsm ♥:

skriven

tack för din fråga! svar finns nu! :)

allt bra med dig? :)

jag ha oxå vaccinerat mig med gardasil :)

3 Emma:

skriven

hihi ok ^^

4 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; men det verkar inte hjälpa :(.

5 vanessa:

skriven

sv; har lagt till dig nu hihi :)

allt bra?

kram

6 Bnsm ♥:

skriven

åh, fusk att du får fara till bulgarien! hoppas du får en bra resa! :) nej, jag ska ingenstans!

7 sagha:

skriven

vad tog du för spruta?

Kommentera här: