Prinsen av Egypten

Tror jag ska se prinsen av egypten nu faktiskt.
Jag bara älskar den filmen.
Och musiken i den är ju helt underbar¨.
When you believe är ju bara bäst. Fast jag tror
nog att´jag vill sen den på svenska.
Tycker carola sjunger den så fint.


Din tro ger liv av mig


1 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; ja, de va någon som sa de, ska lägga upp alla tips i ett inlägg :D.

2 Cajsa:

skriven

så där...bättre än igår i alla fall..själv?

3 vanessa:

skriven

sv; jo det är superbra :)

vad gör du?

kram

4 J O S E F I N E:

skriven

Oh gosh vad duktig du var :D



Sv; :)

Vad ska du göra ikväll?

KRAM

5 Sandra:

skriven

Du sjunger ju helt underbart som alltid :) Kramiz Sandra.

6 Alexandra:

skriven

sv; just nu är det inte så mycket, var just ute och fotade lite :)

7 michaela:

skriven

nu slutar jag blogga för ett tag, hoppas att du vill läsa igen om jag nu börjar blogga igen! :)

8 Bnsm ♥:

skriven

jag vaccineras mot livmoderhals cancer med gardsil ^^

9 Anonym:

skriven

sv: hehe, ja dt va riktigt mysigt :)

10 katrin:

skriven

re: de e bra me mig ^^ sj?

11 My:

skriven

fint du sjunger :D

12 josefine:

skriven

riktigt mysig blogg., kika mer än gärna in på min

13 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Det behöver jag så in i bomben, ska börja direkt när ja kommer hem!

14 matilda:

skriven

Läs gärna inlägget och fundera på om du lever i dåtiden, nuet eller framtiden :)

Tack på förhand!!

/Matilda

15 Cajsa:

skriven

vi kan hoppas... hur är det själv då?

16 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; men jag vill ha längre (a).

17 My:

skriven

sv så lite så :) hha tack :D <3

18 Anonym:

skriven

sv: imorn blir de gbg oh sen får ja se :) sj?

kram

19 Cajsa:

skriven

ja du, det ska nog jag också....men jag kommer nog inte somna på ett tag i alla fall

20 erika:

skriven

visst är den bra! jag älskar den filmen.

jag har röstat på ditt foto :)

21 cajsa:

skriven

Skulle du vilja göra mig en tjänst och rösta på mig i veckans blogg? i så fall så går du in på denna länken: http://www.saavefors.blogg.se

Jag är nummer 5. Tack i förhand.

22 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

så bra :) bara bra här med tack!

23 - Imma:

skriven

Idag händer de inte så mycke (:

Själv? Kram

24 M Y S A N O L S S O N:

skriven

jorrå tack, det äe bra! och själv? : ]

25 Alexandra:

skriven

sv; säkert blev några bilder, vet inte riktigt ännu (;

26 sagha:

skriven

du är tillagd :)

27 Carro:

skriven

svar:allt bra med dig :)?

28 ada:

skriven

sv: ja visst är det gott! :) allt bra idag? förlåt för sent svar <3

29 maria:

skriven

sv, okej det är ettan det är den som är dåligast tkr jag ;P

30 J O S E F I N E:

skriven

Du spelar piano också va? :D Jag har också spelat piano, fast det var någon eller några år sedan :) men lite kommer man ju ihåg! Så är det ju så otroligt vackert också!



Sv; Jasså :D vilket film blev det? :)

Åh, tack vad snäll du är :D Ne, det gör man ju inte men det är ganska så stora svarta stenar på :D

KRAM

31 M Y O L S S O N:

skriven

sv. ahha lyckat xd usch för regn :P

ska du till bulgarien elr? <3

32 Margona:

skriven

Vad duktig du är:) Mera sånt:)

33 Jagheterintesune:

skriven

Duktig du är! :)

34 Stephanie:

skriven

Vad fint du sjunger! Prinsen av egypten är en underbart vacker låt! Har du gått i musik skola eller någon sorts av sånglektioner? Själv sjunger jag också och har gjort i hela mitt liv och satsar på det också! :D Du sjunger verkligen fint!

Kommentera här: