Youtube

Hej

Nu har jag varit hos min bror i veckan och
han har hjälpt mig med datorn.
Så nu funkar den igen.

Ikväll kommer Emelie hit eller snarare om några minuter
ser jag nu.
Så kanske vi kollar lite film och sådär.

Har en massa kommentarer nu att svara på också
men eftersom att Emelie kommer så får det
bli imorgon.

Och just det! En sak till!
Jag kom in på högskolan!

Ett litet klipp där jag sjunger får ni nu, och
om ni tycker om det eller vill höra mer av min röst
så kan ni söka upp mig på Youtube. Eveeliina.
Glöm inte att lämna en kommentar.

Eveeliina-
På dig min Gud förtröstar jag


Kisses
1 Katta:

skriven

Grattis till att du kom in!:D Fast det var jag övertygad om att du skulle göra hela tiden, har varit beredd med en grattiskommentar i flera veckor säkert xD

Hoppas bara du hamnar i lite roligare lokaler än jag gjorde, det var världens mest oinspirerande klassrum :/

2 'malmberg:

skriven

Svar: tack :)

3 Angelica:

skriven

VIlken härlig röst!

4 Calle:

skriven

Du förtjänar hundra kommentarer om dagen, minst=)

Kommentera här: