Bullar

Hello bloggers!

Idag har jag hittils bakat bullar. Jag fick
för mig att det kunde vara gott.
Igår kväll var jag så trött att jag somnade
klockan nio.
Hur konstigt är inte det?

Snart ska jag i allafall ta den dagliga 1-timmes rundan
med mamma, Inge och min syster.

Njut av bullarna nu!



Puss puss <3

Följ mig gärna på Bloglovin
Säg till så följer jag dig också
1 Elena:

skriven

Föredrar du hemma eller utekväll? =)

2 FRIDA:

skriven

Oh, vad sugen jag blir på bullar nu! :O haha



sv; haha okej :D det är jätte roligt :)

3 TildaD [Foto, Mode & Livet.]:

skriven

Fin blogg, och gud du läskar mej med bullar! :)

ska vi följa varann med blogglovin?

säg till när du har lagt till mej så kägger jag till dej! :) om du vill.

4 M i c k a:

skriven

skickar du en bulle på posten eller? ;D

5 C:

skriven

mm.. nybakta bullar! :D

6 M O S A N:

skriven

svar: händr typ inge.. Sj?

7 Sofia:

skriven

Ser goda ut! (:

8 C:

skriven

sv: det är toppen, själv?

9 TildaD [Foto, Mode & Livet.]:

skriven

Svar: Jaa han är bara YUUMMMYYY! :)

Nu har jag lagt till dej med! :)

10 FRIDA:

skriven

sv; haha ja verkligen :O men jag har en sak du måste testa om du inte redan har gjort det :D gör vanlig chokladbolls deg och sätt in i mikron i ca 40 sek och häll i pärlsocker och ät :D aaas gott! :o haha

kram

11 M O S A N:

skriven

svar: ja dt ska jag göra, haha! :)



Haha, hembakade pizza är jättegoda!

12 Dress Like a Princess:

skriven

Tack gumman :)

Mums med bullar!!

13 M O S A N:

skriven

svar: jo ifs, när vi gjorde Pizza på HK:n så hade vi typ scones-bröd. Smakade fan! :7

14 M O S A N:

skriven

svar: haha, nää. Vill ha riktig pizzadeg (A)

15 FRIDA:

skriven

sv; Ja det måste du verkligen göra :D Min kompis sa receptet till mig idag och jag är helt kär i det nu haha sjukt gott :D

kram

16 Alexandra:

skriven

sv; hihi okej, låter bra! :) kram

17 EMMASJ:

skriven

oh, gott med bullar!

ja, jag fyller faktiskt år imorgon,

så mina vänner ska komma på tårta:)

18 Anonym:

skriven

sv; Kan jag lova att det är haha :D

Har du haft en bra dag? :D

kram

19 FRIDA:

skriven

sv; Kan jag lova att det är haha :D

Har du haft en bra dag? :D

kram

20 FRIDA:

skriven

sv; Härligt :D

Nej, jag har aldrig sätt det (A)

jo, min dag har varit bra. Fast har varit jätte trött hela dagen :S

kram

21 Marie:

skriven

Oj vad fina bullar!!!! Blev dom bra?

22 Emelie:

skriven

Jo den har varit kanon :) Hur har din dag varit? :D pusssar!

23 malin:

skriven

öhm ! heh, hade lite kul bara =)

vad gör du ?

24 Anonym:

skriven

jadå :) det var bara bra ;D själv? <3

25 Marie:

skriven

Åh vad gotttttt :D

26 Sweet life style:

skriven

nice!

27 sabina:

skriven

sv: okej, mumsens! :) De ser jätte goda ut!

28 malin:

skriven

Okej vad trevligt =)

nja, ja har inte gjort så mycket, förutom skolan , bio ! =)



Ska snart ta något att äta ! inte ätit speciellt mkt middag, en halv chicken wrap på donken :P



ha d bra !

kram

29 Johanna:

skriven

Åååå du är bra på att läskas med bullar du :)

30 olivia:

skriven

gör det, det är värt :D

31 malin:

skriven

ja det hoppas jag verkligen på !!

Godnatt, ska du sova ? =)

kram (a)

32 malin:

skriven

åh, tack så jättemycket ! =D <3<3

kram ! =)

ja ska hitta en bra bild, sen börjar frågestunden ! =)

33 malin:

skriven

okej, men kan du säga till andra också att fråga i min fråsestund ? fråga gärna du med nu, =)

34 Anonym:

skriven

tack så jätte mkt :D

35 malin:

skriven

jag är 13 om 20 dagar, den 17 april och ja gillar att vara me kompisar, shoppa lite allt möjligt !

kom gärna me fler frågor om du kommer på!

kram

36 Bea:

skriven

Gott med bullar :)

- allt bra?

37 malin:

skriven

tack =)<3



Okej, thx va bra "=) <3

38 Bea:

skriven

sv: Tack så mycket :)

- Jodå med mig är det bara bra lite små trött bara.

Hittar du på för ngt nu då?

39 Anonym:

skriven

:)

40 Elena:

skriven

Det är mysigt att bara sitta hemma med en filt och kolla på tv. Mysa helt enkelt. Men jag tror jag föredrar utekväll! =D

41 SOMMAR (SKIT) UNGARNA!:

skriven

Godmorgon sötis!

Sovit gott? Hoppas att du får en super bra dag!

Massor med kramar till dig! :)

42 olivia:

skriven

NJaa, det kan bli bra! Beror på vilken kamera och vad man ska ta kort på!

43 Lollo:

skriven

Tack så mkt!

Så irriterande när folk lägger sig i när de inte har något med saken att göra. Vissa hundar är lite skälliga, man måste ju säga till dem ordentligt så att de inte fortsätter :/ Knas tant!

Ha en fin dag!

Kram

44 Ulrica:

skriven

Åhh vad gott med nybakade bullar.

Kommentera här: