Det första skoskavet

Nu har jag fått det första skoskavet för året.
Är inte så skönt, men som tur är så
fanns det plåster hemma   :)
Idag har jag varit ute och gått med mina vårskor,
och därav blåsorna på tårna.

Det är så varmt och skönt ute nu, så man skäms nästan
när man är inne.
Hoppas att ni alla haft en härlig lördag!
Det har jag haft.

Om det är någon som har det tråkigt denna lördag
så skickar jag här med er en bild att minnas.
Den kan kanske göra någon glad.
Ibland måste man bjuda på sig själv!

Puss <3

1 marie:

skriven

Tack!! Jag blev så glad att jag hittade den i rätt storlek!! Haha jag fick oxå massa skoskav igår :(

2 marie:

skriven

Jaa haha, jag hade nya stövlar på mej och gick i dom hela dan!! Det var plågsamt..

3 Lollo:

skriven

Jo men så sant, på vintern har man så tjocka skor för att inte frysa ihjäl på sommaren så äre tunna härliga skor. Ska ta fram mina tunnare skor när all snö är borta. Annars blir mamma helt tossig, tror att jag blir sjuk osv ;)

Kram!

4 marie:

skriven

Jaa precis!! Tur det iaf :P

5 marie:

skriven

Nääe jag vet, usch vad plåster är bra egentligen!!!!

6 marie:

skriven

Jaa haha :D Vad gör du idag då??

7 marie:

skriven

Jaa självklart robinson :) har verkligen sett fram emot d!! Har oxå vart ute idag.. såå skönt!!

8 marie:

skriven

Jaa jag har verkligen fastnat för den från odd molly, den är såå vårig :)

9 marie:

skriven

Aa jag vet, monki har asmycket fint!!

10 Carolina:

skriven

haha okej =) ja fin var den =D

11 Lollo:

skriven

Njaa är lite snö här och där som inte är helt borta.. det var lite snö här idag också ;) Jo sant, man ska väl vara glad att hon bryr sigg om mig (:

Kram!

12 marie:

skriven

Aa det är så typiskt.. Det är ofta när man e pank som man hittar saker man vill ha oxå!!!

13 marie:

skriven

Aa det känns som man är ständigt pank :(

14 marie:

skriven

Aa, jag får ju d eftersom jag går på högskola.. Fast det är mycket man måste betala då oxå :(

15 Lollo:

skriven

Jupps!

Vet inte vad med din bild som är så härlig, men diggar den! (a) ;)

Kram!

Kommentera här: