H&M outfits!

Hoppas alla har sovit gott!

Igår fick jag post från H&M. 10% på
hela sortimentet, vid beställning via katalog
eller internet.
Synd bara att man är pank.
Hittade dock några riktigt söta outfits
som inte skulle vara helt fel att ha hemma i
garderoben. Så om någon har
pengar över, köp det till mig!

  

Det där skulle jag lätt kunna ha på mig hela sommaren!

Känner också att jag har så ont om skor. Men det finns
så mycket snyggt!



Men om det finns fler som inte har pengar,
Skit i det!
Det är ju fredag!
Så se till att göra det bästa av dagen nu.

Puss & kram
<3



1 Louice:

skriven

Tack(:

Den är bra du kan läsa vad jag ska göra i min blogg!

sjd?:D

2 Emma:

skriven

sv; Okeej :D Jag klickar till dig nu då :D

Kram

3 yasmine the one and only:

skriven

tack nu ska jag bädda ner mig i soffan för ytterliggare en vilo dag.

mår ju rätt illa nu ocks¨å.

vad händer hos dig då? kram

4 Emma:

skriven

sv; Jaadå de är fixat :D

Händer till helgen då?

5 Lollo:

skriven

Godmorgon får jag väl lov att säga nu ;)

hehe, åhh det för finns för mkt fint så ingen mening att shoppa xD haha men det blir snart shopping känner jag (a) (:

Kram!

6 yasmine the one and only:

skriven

tack söt. ja skönt o få undan disken känns mer njutninsfullt när man e klar med sånt.

åhh avis de enda jag har fått i mig sen i lördags är blåbärssoppa och yoghurt. så jag är avis.

kram

7 Emmajuli:

skriven

Hej hej , händer i helgen då?

8 Emmajuli Videoblogg Mode Missfall m.m:

skriven

Okej men det är skönt att ta det lugnt med :)

Det blir lugnt för mig med ;)

9 Emmajuli Videoblogg Mode Missfall m.m:

skriven

Jag pluggar, pluggar upp mina gymnasie betyg,

du då?

kramis

10 Emmajuli Videoblogg Mode Missfall m.m:

skriven

aha okej, vad ska du läsa på högskolan då?

11 Emmajuli Videoblogg Mode Missfall:

skriven

åå vad spännande, det är också något jag funderat på ;)

vilken högskola ska du läsa på isf?

12 Emelie:

skriven

ja precis :) Men på torsdag nästa vecka ryker det HOPPAS jag! :D dåru :D Puss!

13 yasmine the one and only:

skriven

tack ja nej jag är heller aldrig sjuk el va aldrig innan jag fick denna kroniska sjukdom.

Ja blå bärssoppa e göttigt spec när man e sjuk...

nu ska jag ta ett glas o läsa en bok tror jag puss o kram

14 Sofia:

skriven

Åh fint fint fint . SKOR är ju underbart också ;)

15 Anna:

skriven

Dom klänningarna var supersöta ^^ <3

16 Lollo:

skriven

Ahh verkligen, men om man hade haft råd med allt skulle de nog bli ganska tråkigt i längden :O :p

Kram!

17 yasmine the one and only:

skriven

ja hehe nu måste jag försöka kissa lilla voven så han blir glad. krams

18 Emelie:

skriven

Jaaa visst va dom fina :D inte en aning, fixa lite me bilen, dudå? :) Puss <3

19 Alexandra:

skriven

sv; jo det var så himla gott! Och då den var så kall ännu! MUMMA :D Ja gör det du ;) kram

20 BJERNHAGEN:

skriven

sugen på något nytt?

tyck gärna till om min sång i bloggen :)

sjunger i band & söker till idol!

21 Alexandra:

skriven

sv; hihi jo ;) kram

22 BJERNHAGEN:

skriven

åh, tacktack! :)

lyssna gärna om du är intresserad <3

23 Stephanie Ampel:

skriven

okey :)

24 BJERNHAGEN:

skriven

Det finns en länk ovanför profilbilden :)

många missar den... syns den inte?

25 Stephanie Ampel:

skriven

precis !!:P ska du göra nått kul i sommar då?

26 BJERNHAGEN:

skriven

åh men tack så jättemycket :) betyder att höra!

shit så mycket vågar jag ju inte hoppas på... men det här är VERKLIGEN min dröm!

27 VIEDOBLOGG - emmajuli:

skriven

Jajamen :) Okej :)

28 VIEDOBLOGG - emmajuli:

skriven

Jadu, hoppas på lite fest :)

29 Louice:

skriven

Hihi okej det är jag me men det är mamma som betalar!

:)

30 VIEDOBLOGG - emmajuli:

skriven

Nja det tror jag inte, men kanske får se :)



31 Louice:

skriven

Haha jo men då få man ju inte handla för så mycket:(! Haha :)

32 Stephanie Ampel:

skriven

ohh nice :D

turkiet 2 månader :P!

33 Stephanie Ampel:

skriven

bättre än inget :)!



ja ska bli super :D:D varit där?

34 Louice:

skriven

Haha jo så an man också tänka!:D

35 FRIDA:

skriven

sv; Ja precis, det ska bli kul :D

Nej, jag känner att jag inte heller har gjort det. Men jag stör mig på hon som dödade ödlan, hon verkar jobbig :P haha

36 FRIDA:

skriven

sv; Ja, verkligen :D

Haha, preics så himla dum hon var! xD hoppas hon åker ut snart :P

37 Alexandra:

skriven

sv; haha okej ;D

38 Astrid Olsson och Emelie:

skriven

VAR MED OCH TÄVLA I MIN BLOGG!



MAN KAN VINNA EN JÄTTESTOR GOODIEBAG!

39 Louice:

skriven

Haha ja jag köpte ju det jag letade efter. :D

40 yasmine the one and only:

skriven

en långhårig tax pojke hehe så söt så

41 yasmine the one and only:

skriven

hehe va gulligt, ja taxar e sköna . mkt hund i liten kropp el vad man säger, min ligger och sover med katten nu kram

42 FRIDA:

skriven

Hmm, nej inte än :P kom knappt ihåg vilka som är med haha. Är det någon du har fastnat för? :)

kram

43 Alexandra:

skriven

sv; hihi okej (; Hur ä det med dig då annars ? :)

44 FRIDA:

skriven

sv; haha ja det är han säkert bara för det! :P Ska kolla noga imorgon och se om jag hittar någon favorit :D

kram

45 FRIDA:

skriven

sv; Jaaa haha :D vi får titta noga haha :)

Ska du kolla på let´s dance ikväll? :)

kram

46 AMANDA FALK:

skriven

ååh vad mycket balla skor :D

Kommentera här: