Njut medan du kan

Hey!

Jag får ofta höra folk säga att skolan är tråkig
och jag sa det själv när jag gick i skolan.
Men menade man verkligen det?
När jag började på gymnasiet var det som att
allt vände. Det var naturligtvis jobbigt, men
inte på samma sätt. För det hade man själv valt.
Jag valde att gå Barn och Fritids programmet, för att
det intresserade mig. Alla de kurser som ingick
i mitt program intresserade mig. För det mesta.
Vilket gjorde att det var så mycket roligare och enklare
att lära in.

På grunskolan var det som att man bara lärde för
att man var tvungen.

Däremot så ville man naturligtvis ta studenten. Men
till er som inte redan gjort det. Njut av skolan medan ni kan.
Njut av tryggheten.
Det är inte lika roligt och enkelt som man tror efter skolan.

 
Liselotte (Min syster)
 
Evelina (Jag)

Luffsen (Min hund)

Följ mig gärna på Bloglovin
Säg till så följer jag dig också

Pusspuss
<3


1 Marie:

skriven

Haha!!! Den har bara vart bra, din då? Åhh va söt den va :D

2 Marie:

skriven

Jaa haha :D ja har typ träningsvärk i armen men ja ska träna sen ändå :P

3 sabina:

skriven

sv: aija, tycker inte om prov ;s okej, du har tränat lite hårt förstår jag ;)

Jättefina bilder^

Kram

4 sabina:

skriven

sv: Min dag har varit bra, gått lite runt på stan ;) Och soligt har det varit! Hur har dn dag varit?

Kram

5 OLIVIA:

skriven

SVAR: Tyvärr inte, hur mår du?:)

6 Anna:

skriven

sv: åh tack sweetie ^^ <3 Ja min dag har varit bra :) din då? ^^

7 Anna:

skriven

sv: haha vad kul att du också skriver :D Ja vi ska bli riktigt stora författare isåfall ^^ <3

8 FRIDA:

skriven

Gymnasiet är mycket roligare :D



sv; Jaa, jag vet inte vad det kan vara :P Ska bli skönt att få sova ut på lovet i alla fall :)

Ja visst är den söt :D

9 Emma:

skriven

sv; Jaadå de vaden (:



Söööt vovve:D

10 yasmine the one and only:

skriven

oki jo jag mår rätt bra faktist nu det tog sin tid bara hehe, fast min magsjuksom e ju kronsik så bra blir jag aldrig. nu ska jag ut med voven kraaaamis

11 Anonym:

skriven

helt okej :) lite småsjuk!

12 Emelie:

skriven

superfina bilder! :D

13 Sofia:

skriven

Så söt vovve! :D

14 M O S A N:

skriven

svar: jadå, själv? :)

15 Leia:

skriven

Dagen har varit bra, förutom blåsten som varit mycket här med. Har iofs gått en promenad.



Så söt hund! =)

Kram

16 Dress Like a Princess:

skriven

Jättesöta bilder

17 sabina:

skriven

sv: jaa okej ;) Jag skulle också borda träna mera men jag har inte riktigt kommit igång om man säger så haha ;) Kram

18 Leia:

skriven

Han är en pudel & fårhund. =)

19 Alexandra:

skriven

sv; desamma! :) åh så söta ni 3 var! :)

21 erika:

skriven

trevlig blogg:)

22 frida:

skriven

Hehe jaa, men det är jag med ;) kan bli så ibland ;p Vad gör du då? (:

23 becka:

skriven

Hihih, Taaack! :D

Och min dag har varit underbar förutom en sak! :/:D

24 Dress Like a Princess:

skriven

Det är bara bra, själv?

25 FRIDA:

skriven

sv; Verkligen :D



Ställ gärna frågor i min frågestund, alla som ställer frågor blir länkade! :)

kram

26 erika:

skriven

sv: hehe ja vet:P

jo det är bra:D

27 EMMASJ:

skriven

min dag va perfekt!

tårta och bus med vännerna & en massa paket, kan de bli bättre?

28 FRIDA:

skriven

sv; Tack för frågorna! :D

kram kram

29 FRIDA:

skriven

sv; Ja, på torsdag, fredag och lördag har jag massa dans :D 6 föreställningar :D du då? :)

kram

30 EMMASJ:

skriven

glömde säga tack & jag fyller 14 ;D

31 Oliviaa:

skriven

ja bra sagt ;) det stämmer!

Men system är ju också väldigt olika, finns ju väldigt bra och "hurbrasomhelst". Men jag är nöjd med min, Canon EOS 1000D

32 frida:

skriven

hehe ja! :) det är ju bra det ;D Jag ska snart lägga mig , väntar påa tt en kompis ska lägga upp ett filmklipp bara! ;)

33 Oliviaa:

skriven

ja verklingen!



Hur e det med dig då? :) kram

34 Lollo:

skriven

Men verkligen! Man kan ju inte bara spraya HUGO BOSS parfym på den och tro att man är boss, man behöver säga åt den ordentligt.. inte misshandel utan uppfostran.

Kram!

35 sabina:

skriven

sv: aijaa, men du har varit ute och sprungit ;) Men jag har nog 2 gånger i veckan träningar, så helt otränad är jag nog inte :) Och dessutom den där vibrerings maskinen som jag har så det är så lätt att använda den för man behöver inte anstränga sig nå, hahah ;)

36 Elena:

skriven

En solig sommardag, är du inomhus då eller ute? =)

37 Sweet life style:

skriven

för att bli bättre!

38 Oliviaa:

skriven

Fin hund! ;)

Har du blivit lurad idag? (april skämt) :)

39 Leia:

skriven

Han är 10 år nu, blev det i januari =)

Dindå?

40 paulina:

skriven

hahah, ja xD Men din är ju liten ;o min är stor som ett hus ;b

41 paulina:

skriven

jo det är riktigt bra ! (: själv? (:

42 paulina:

skriven

okej mne vilken tur (: Vad ska du hitta på i detta fina vädret idag då? (:

43 JENNIE - modeblogg:

skriven

tack:) nej det har jag inte:P har du?



kram

44 JENNIE - modeblogg:

skriven

samma här, hihi:D



kram

45 rosali:

skriven

haha nej men gud så det kan bli ;)

Jo tack, jag mår bara bra. själv då?

46 evelina:

skriven

fin blogg :) läs gärna min blogg :)

47 Linnea :>:

skriven

Jag tror att det kommer bli roligare i gymnasiet faktiskt ;)



tack :) jo jag älskar den <3

48 J O H A N N A:

skriven

mycket fina bilder!

Kommentera här: