Pride and Predjudice(Stolthet och Fördom)

Klockan är 22:30 och jag sitter här och
tänker på denna underbara film!
Stolthet och Fördom 1995!



I denna filmen är Colin Firth
så enormt snygg! Och hans alvarliga min är bara
mums ;)



OCh blicken kan man ju inte få nog av
|
|
|
|
|
V


En av mina favoritflmer!
Pride and Predjudice 1995!



Nu ska jag kolla tv innan jag försvinner bland drömmerna.
kanske drömmer jag om HAN!
Hi hi <3

Puss


1 Linda:

skriven

Själv ska jag hoppa i säng nu, upp tidigt imorron!

Gonatt!

2 binded magazine:

skriven

Nu finns det några tips uppe i tidningen om vad som alltid är bra att ha med sig =)



//Redaktionen

3 Linda:

skriven

Godmorgon!

hoppas du får en härlig torsdag!!

4 Elena:

skriven

SV: okej. Vad ska du göra idag då? =)

5 L I S A:

skriven

Hej sötis! :* Vad ska du göra i dag/har gjort? :D Hoppas du får en sjukt bra dag!



Ska vi följa varandra på bloglovin? :) Säg isånafall till, så lägger vi till varanndra.



PUSS på dej nu sötnos! :D

6 Anonym:

skriven

Cutie, jag har precis startat en ny tävling där det finns ett "stort" pris & två tröst priser, det enda du behöver göra är att kommentera tävlings inlägget =) ha en underbar dag kram

7 Sara:

skriven

åh visste inte att de fanns en tidigare version av stolthet och fördom. Är den bättre än den nya? fär den älskar jag :D



Spana in min blogg, jag har frågestund idag =)

8 Lollo:

skriven

Tack det gjorde jag också :)

Du får ha en toppen torsdag! Jag ska ut och fota nu ;)

9 Linda:

skriven

Jag me, vädret är ju galet bra!!

10 L I S A:

skriven

Vad mysigt då, träning och mys :D Här blir det bara slapp :D

11 Linda:

skriven

Vad blir det för mat idag?

12 Linda:

skriven

åh, de låter supergott :)

13 Linda:

skriven

jo precis, han heter gizmo :)

14 L I S A:

skriven

Hej sötis! :D



Just nu har jag en foto tävling i min blogg, så kiak in och läs översta inlägget, och delta!



Kramkalas på dej, <3 :D

15 sabina:

skriven

sv: haha, nej asså jag har läst första och andra boken, håller på med tredje och har snart läst ut den. Så jag vet ju vad som kommer att hända i andra filmen, och då kan läste andra boken så grät jag. Så jag kommer troligen också att gråta i filmen ;)

Kommentera här: