Som många andra dagar

Idag är det fredag och jag sitter och funderar över
hur denna dagen kommer utspela sig.
Kanske skriver jag några rader,
eller så blir det film. Som vanligt har jag ingen
aning om vad lilla jag ska hitta på. Ensam blir jag
i alla fall. Men det antar jag att jag själv valt.

1 Maria:

skriven

fin blogg..

2 Maria:

skriven

tack..=)

gör du idag då?

kram

3 Maria:

skriven

Det blir nog bara att vara hemma här också..

ha en skön kväll..

Kram

4 Maria:

skriven

Tack=)

jag har faktiskt ingen aning, jag ska väll leta efter jobb som vanligt..=S

annars bara ta det lugnt..du då?

Kram kram

5 Linda:

skriven

vad vill du läsa då?

6 sabina:

skriven

sv: tack! :) haha joo det kan du, har du sett första filmen? Btw, jätte snygg bild på dig!

7 Linda:

skriven

Låter roligt :)

fin bild på dig!

8 L I S A:

skriven

Hej sötan! Vad fint ditt bidrag var, men tyvärr gick du inte till final. Men du kan allitd kika in nästa gång, och även rösta på dem andra bidragen ;)

9 sabina:

skriven

sv: Okej :) Man blev helt fast i den då man gick ut frå biografen, man ville bara se den om. Och så gick man och tänkte på den i flera dagar ;P Eller så var det iaf för mig.

10 sabina:

skriven

sv: joo jag längtar och tills den andra kommer ut, men den kommer ju först i november, skiit långt :( Ojj ska du så? Hur länge ska du vara där? Kram

11 sabina:

skriven

sv: joo det har du rätt i! :D okej, men gud vad roligt (: Jag vill också fara utomlands.! Kram

12 sabina:

skriven

sv: jo, hoppas du kommer att ha de grymt kul där! :) Var var du förra gången utomlands?

Kram

13 sabina:

skriven

sv: okej :) Joo jag har också varit där någonstans i närheten, ur fint tycker jag och varmt är det! :)

14 sabina:

skriven

sv: haha joo hoppas att det är varmt där! :) Blir du lätt brun?

15 Elena:

skriven

nej hemtex =)

16 Linda:

skriven

har du haft en bra kväll?

17 Lollo:

skriven

Verkligen, humöret blir på topp!

Jag känner lycka bara av att snön nästan är borta ;) Hade till och med skinnjacka igår, dock blev det kallt när de blåste och när jag skulle hem mitt i natten xD Men annars prima :)

Ha en fin helg!

Kram!

18 sabina:

skriven

sv: okej :) jo jag blir nog ganska lätt brun faktiskt ;) Kram

19 Lollo:

skriven

Jaa värme, solbrillor, korta shorts och ett linne och ballerina, me like (a)

Kram!

20 Elena:

skriven

Ha en bra dag! =)

21 Linda:

skriven

sitter bara o pluggar :S

Kommentera här: