Torsdagens efterrätt

Hejsan!

Snart ska jag ut och springa lite.
Men så trött som jag är nu, efter att ha ätit
äppelpaj, så tror jag att det nog blir mer en
promenad. Möjligtvis i rask takt.
Man får se till att passa på nu medan det är sol.

Som sagt så har jag ätit äppelpaj nu. Jag bestämde
mig för att göra en, då jag var så sugen.



Och man kan inte äta paj utan vaniljsås.



Mumma!

Önska mig lycka till för nu ska pajen bort!

Pussar <3

1 malin:

skriven

okej :P

2 FRIDA:

skriven

sv; Jaa, verkligen :)

Men jag fattar inte varför dom ska bo i ett träsk haha

3 Becca:

skriven

Hoppas du har en bra dag.:)

Titta gärna in hos mig och lämna gärna en kommentar:

http://beccanorman.blogg.se

4 Becca:

skriven

Hoppas du har en bra dag.:)

Titta gärna in hos mig och lämna gärna en kommentar:

http://beccanorman.blogg.se

5 Alexandra:

skriven

sv; nej ;( Jo det måste jag :)

6 FRIDA:

skriven

haha ja det är typ som ett träsk. Men sen nu denna veckan ska dom bli indelade i 2 lag och det ena laget kommer få en vin ö :P haha

7 Alexandra:

skriven

sv; nej tror inte det ;( Om du inte har några briljanta ideér :D

8 Lollo:

skriven

Jupps, jag är tränare åt småttingar i simning (:

Mums va gott! Ser riktigt god ut också ;)

Kram

9 malin:

skriven

japp, gäster, klippa , shoppa typ =) sj ?

10 Becca:

skriven

Ja det är riktigt svårt i mellanåt:P

Twitter är som en typ micro blogg, man uppdaterar vad man gör osv. Men inte mer än ca 160 bokstäver:P

Jag har precis skaffat mig det, så är inte helt 100 på hur det funkar:P

11 yasmine the one and only:

skriven

allt bra? krams

12 malin:

skriven

hah :) ja har inte heller pengar, men sånt som ja behöver betalar mamma och pappa =)

och jag behöver ett par svarta pumps och om ja hittar andra fina klackskor/vårskor ! =)

Ha de bra så hörs vi senare

13 yasmine the one and only:

skriven

tack va härligt ne är sjuk så är inge vidare. gott det ser ut med paj.. mums... vill ha, men orkar inte göra nu när jag är sjuk. krams

14 Becca:

skriven

Ja det är ju sant;)

15 Emma:

skriven

sv; Tack så mycke :D

& den där pajen ser smarrig ut :D

16 felicia:

skriven

hej, hur mår du idag ? :))

fiin blogg !



kolla gärna in i min blogg

och följ mig gärna via bloglovin !



kram

17 malin:

skriven

Hah :P Japp!

18 SOMMAR (SKIT) UNGARNA!:

skriven

Hejsan sötis!

Har du några planer för kvällen då? :)

KRAMAR PÅ DIG!

19 Alexandra:

skriven

hihi okej (: jo det får man ;)

20 Elena:

skriven

idag var det skola sen till läkaren, kär och snart fotbollsträning :D sj?

21 AMANDA FALK:

skriven

mumsi, så gott :D

Ha en toppen bra kväll!

22 Anonym:

skriven

sv: mums med äppelpaj :D!

Kommentera här: