Uppe-sittar-natt

Todiloo!

Inatt ska jag vara uppe hela natten, i allafall så länge som jag orkar. Tills jag åtminstonde tagit över en by i Tribalwars. krig på gång , och  det bästa är att göra så mycket som möjligt inatt för att få övertaget. Gäller bara att klara av att vara vaken. Ska tillbringa en timma framför tvn från klockan 23-24 men Chuck på sexan, men förövrigt har jag inte en aning om vad jag ska hitta på. Något förslag möjligtvis? Får väl stirra på bilden på Chuck, han är ju gullig i allafall, det är ju en sak som är säker.

Ha de! <3

1 emma:

skriven

tack så mkt :)

Fin blogg du med :)

2 Maria:

skriven

tack detsamma :)

ja håller med om det där med skorna :)

3 sabina:

skriven

sv: Aija! Man blir helt fittig då det just håller på att smälta bort, men sedan nästa dag så börjar det att snöa ;s Men jag håller tummarna på att våren kommer så snabbt som möjligt! :)

4 Alexandra:

skriven

sv: haha joorå ;) Men jag säger nog bara Go Twilight, I Love Twilight! ;)

5 Alexandra:

skriven

sv: haha jåå ;) Men jag säger nog bara I Love Twilight, go Twilight! ;) tihii.. (råkade skicka med min kusins adress Alexandra)

6 sabina:

skriven

sv: Haha joo ;) Men jag säger nog bara I Looove Twilight, Go Twilight! ;) ( jäklar, råkade skicka igen med fel adress haha)

Kommentera här: