Utkast: Halloj på ...

Halloj på er alla!

Står vid spisen och försöker att inte få pannkakorna brända.
Än så länge har det inte hänt någon olycka.
Tack till alla som kommenterat min sång :D jätte snälla är ni!
Puss på er!
har här lagt in några bilder
som jag gjort om på www.taaz.com
Först kommer den oredigerade bilden
och sen några bilder som jag gjort om.
Enjoy!







hihi






Några olika anledningar till
varför det här är en sådan bra sida:

Som jag brukar göra när mitt självförtroende är i botten!
Ta en massa egobilder, och om man fortfarande inte får in någon
jätte snygg bild, så kan man
göra om den på www.taaz.com.
1. Bättre självförtroende
Man kanske vill klippa sig, men inte vet
vilken frisyr man passar i.

2. Hitta sin frisyr
Man kanske har hur tråååkigt som helst.
3. Utnyttja de tråkiga dagarna.

Nu ska jag äta pannkakor!
Puss puss <3
1 Linnéa:

skriven

hur har du gjort det dära? Sv: mm det är jätte jobbigt. hoppas du slipper det jaa! tro mej nej jag sjunger inte bra =) <3 Kram!

2 sabina:

skriven

sv: joo ;) Ouh, coola frisyrer!^

Kram

3 Emelie:

skriven

jag funderar påt :D Skulle ju faktiskt kunna ta bilen upp någon dag.. men jag hittar inte haha! PUSSS

4 sabina:

skriven

sv: aa ;) Skulle vara roligt att pröva det, se hur man passar i olika frisyrer så man vet (;

5 Carro:

skriven

Ha en trevlig dag!



Prenumerera gärna på min blogg, och säg bara till så prenumererar jag på din med. =)

6 Carro:

skriven

Sv: Har lagt till dig nu. =)

7 Olessia:

skriven

du var fin i alla frisyrer :D

8 johanna:

skriven

haha vad kul ^^

9 Felicia:

skriven

Sv: Okej men det är det jag tycker det är pinit men kanske :) vi får se om jag palla göra det :)

10 Felicia:

skriven

Jo det är väll bra med mig själv då?

hur många år är du?

11 Felicia:

skriven

Jag är 12, fyller 13 :)

12 Elena:

skriven

vad smart om man vill kolla om man passar i en spc hårfärg eller nått =P



Sv jo det är bra tack :D

13 Felicia:

skriven

sv: Jag går inte i högstadiet jag går i mellan

14 Felicia:

skriven

sv: Mm men jag ska fylla 13 år!

15 malin:

skriven

- Hej ! (A) Gud vilken intressant och härlig blogg du har ! Läs gärna i min och om du vill så följ gärna bloggen !

Ha en bra kväll !

Kram

16 Lollo:

skriven

Ajdå det ska man ju inte vara! ;) Fast ifs jag är också kritisk mot mig själv! (a)

Skojsiga foton! :D

Kram!

17 AMANDA FALK:

skriven

vad roligt att du kunde testa sådär :D

Ha en fortsatt bra kväll, godnatt!

18 Lollo:

skriven

Näee sant, men lättare sagt än gjort (a) ;D

Kram!

19 malin:

skriven

-" Sv; Jovisst ! =)

20 Elena:

skriven

Måste testa nån gång :D

21 johanna:

skriven

Hej! Har du hittat 'den blommiga favoriten' till sommaren än? :)

22 malin:

skriven

-" Tack så mycket ! =)

23 Lollo:

skriven

Hehe ;)

Idag blir det skolarbete! Sedan ska jag öva hemma inför min muntliga redovisning.. stackars min familj i natt alltså ;) hahahah!

Sen blire väl våfflor antar jag (a)

vad ska du hitta på?

Kram!

24 sabina:

skriven

sv: joo checka in ;)

Kommentera här: