Aldrig mer!

Jag är väldigt trött på Eurovision just nu.

Det konstiga är att jag tycker att Norges bidrag var
ganska bra. Men på något sätt så
tycker jag väldigt illa om den endå. Det går
inte att förklara.
Men hade han inte varit så omtyckt så hade
det varit lite roligare och lite mer värt
att stanna uppe och se på.
Det blev ju ingen som helst spänning i år.

Enligt mig skulle Island vunnit!

Men nu ska jag aldrig mer prata om det här.
Istället tänkte jag se om någon mer
 än jag såg på Robsinon igår?



Var det rätt att att Lukas fick lämna Robinson?







1 marie:

skriven

Jag gillade oxå island, inte norge sååå jättemycket.. Å jag blev lessen när lukas fick åka hem, jag tyckte ellinor...

2 carolina:

skriven

låter skönt ju:) ja det är faktiskt fint väder=)härligt.

3 Intenso:

skriven

jag håller med dig, är också trött på det

4 Sara:

skriven

Neej jag ville inte att Lukas skulle åka hem hejjade faktiskt på honom:(

5 Lise-Lotte:

skriven

Jag håller med om att spänningen försvann när Norge fick så höga poäng i början hela tiden...Jag har på reprisen av Robinson nu på tv...

6 Linda:

skriven

tack:D

jodå en sån härlig känsla:)<3

7 marie:

skriven

Hmm jag vet inte riktigt, kanske anna.. Jag tycker alla som är kvar är väldigt bra förutom ellenor... Dudå? :)

8 Linda Bui:

skriven

Sv: Då ska vi nog sluta att prata om Eurovision.

JAg tittade på robinson igår, lite iaf.

Om det var rätt att lukas lämnade. DEt tycker jag faktiskt :)

9 - Emma:

skriven

Jaa & tur är väl de (:

KRam

10 - Emma:

skriven

haha sant :P

De är tur att alla inte är lika (:

Kram

11 marie:

skriven

Jaa jag har oxå gillat henne jättelänge :D Hoppas det blir hon! Kul när tjejer vinner!

12 Josefine:

skriven

Sv; Ja, det gjorde dem ju!

Håller med dig .. det var rätt uppenbart redan från början att Norge skulle ta hem segern efter 3 12or i rad .. men killen var ju söt (a)

Kram

13 Linda Bui:

skriven

Sv: Haha, Nu spelar det inte sån stor roll för mig vem som vinner. Eller vill iaf inte att hon Ellenor ska vinna.

14 filippa:

skriven

Varsågod! :)

15 stina:

skriven

Nej jag hejade verkligen inte på Norge i heller =/.. Island var ricktigt gryma, fans några med bra stämmer men det var vääldigt få.. Uscha detta året var verkligen kasst.

Tack för kommentar Kram Stina

16 johanna:

skriven

mamma och min syster använde den och då prövar jag den då och då! :D

17 Carolina:

skriven

haha :) men samba är något jag tycker att alla borde prova på åtminstone en gång i sitt liv :D

18 Linda:

skriven

ja, de e en härlig känsla:O:D

19 N A T H A [Bevaka]:

skriven

Lukas skulle ha vunnit hela skiten! :(

20 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

Hoppas ni har lika underbart väder som vi har idag, sol och vindstilla :)

21 anna:

skriven

hej det är väl sådär, är rätt nere på botten just nu. hur är det själv da? :)

22 Alexandra:

skriven

sv; tack jo nu är jag hemma och roligt var det nog :)

23 Linda:

skriven

desamma:D

kram

24 johanna:

skriven

alltså det är en massa taggar som man ligger på för att få igång blodcirkulationen! ;P

25 E:

skriven

haha aa sorry :D

tackar :)



ha en bra söndag

kram

26 Carolina:

skriven

ahha ja det tycker jag verkligen :D

27 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

hoppas det :D

28 Lollo:

skriven

Tack så mkt, det fick jag också! (:

Gud jag tycker Norges bidrag var jätte dåligt sen att de bokat största arenan och shiet i Oslo för att de visste redan att de skulle vinna gör mig bara ännu surare xD (A)

Kram

29 - Emma:

skriven

jaaa:D

Nåt skoj som händer i veckan ? (:

Kram

30 Josefine:

skriven

Sv; Hihi ja :)



Måste fråga dig en fråga, du är ju medlem eller vade man ska säga på den där hemsidan som man kan tjäna pengar på bloggen på ? :) (såg det med dina länkar nedanför) , hur fungerar det och så där? är det bra och trovärdigt ? :)

KRAM

31 sarina:

skriven

Vad tycker du om riktig guld ipod ??:D kolla in min blogg !KRAM

32 N A T H A [Bevaka]:

skriven

tjänar du pengar på din blogg? :)

33 marie:

skriven

Nu kommer jag vara inne på din blogg och lyssna på Islands låt :D den är såå bra!

34 jossan:

skriven

aa det gjorde jag , gjorde du? ;)

kram

35 Tonårsliv by Leonora - Back in the game again:

skriven

sv; ;D

gör du då?

36 JENNY:

skriven

synd att det inte gick bättre för malena, norge var bra men inte så bra så att de skulle få så många poäng.

37 Intenso:

skriven

haha

38 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Jag har varit hos en barndomsvän som fyllde 14, och nu kollar jag på esc igen, hahaha ;D. Själv?

39 Linda Bui:

skriven

Sv: Det vill jag med !:D

40 jossan:

skriven

det var faktist mycket bättre i år en förra året! :) vad säger du om ben&jerry's med jordgubbar? HISS eller DISS!? ;)

kram

41 Alexandra:

skriven

sv; idag ska jag faktiskt inte göra så mycket :) dudå?

42 marie:

skriven

Nu har jag lagt till dej på bloglovin :P

43 Carolina:

skriven

ja :) tack detsamma <3

44 amanda:

skriven

Fin blogg, hur är det? :)

45 Josefine:

skriven

Sv; Oh okej! det låter ju bra, men vet inte riktigt om jag ska göra det där.

Jag kommer inte förstå någonting vart man skall klistra in reklamen hehe, jag kan ingenting m htlm och stilmalls koder (a)

Men i alla fall jag blir medlem, går jag ifrån din länk ;D

Kram

46 Alexandra:

skriven

sv; okej men det låter ju bra :)

kram

47 amanda:

skriven

SV: haha tur att jag kan göra lite nytta :P

48 Josefine:

skriven

Sv; Tack vad snällt :) Det ska jag göra.

Kram

49 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Varför :o?

50 yasmine:

skriven

ja de är skoj.

allt bra idag? kram

51 Linda Bui:

skriven

Sv: Haha, jaa det får vi göra! :D

52 hanna:

skriven

sv: jaså okej :) snygg design! kram

53 E:

skriven

tack så mycket :) hihi





kramar

54 stina:

skriven

Som jag då..

Stanna uppe för att det är som en tradition. iår var det bara mest skit..

Kram

55 Frida:

skriven

jodå så är de ju:)

56 Sara:

skriven

Sv: Javisst var det de! Hur har din helg varit då? :-) Kram

57 Candy:

skriven

Hej, va fin blogg du har:D Kolla gärna in min blogg också:P

Va görs ikväll dårå?

58 Anonym:

skriven

Jag o min pojlvän bråkar o sånt :(

va skönt.Har du fått tag på något jobb till sommaren än? Kram

59 sarina:

skriven

Sv:nee eller hur tänk om man tappar bort den !:O KRAM!

60 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

Tack detsamma :D

61 Anonym:

skriven

sv: nepp blev inge av med de ;D

62 Erica:

skriven

Svar: - Japp, såklart blev det det.. ;)



- snygg header!

63 elin:

skriven

sv;hah okeej, ruligt, kollade du på ESC igår kväll då? :P KRAM

64 Lise-Lotte:

skriven

Gå gärna in hos mig och ge ris och ros...

65 Lollo:

skriven

Gjorde mig väldigt irriterad att de redan hade bokat arenor och allt möjligt.. de var ju inte bra nånstans :O :S

Kram

66 Johan:

skriven

Ja, Island var faktiskt bäst! =)

Kommentera här: