Hemma igen!

Hej hej!

Ja, klockan 09:30 i morse kom jag hem
från polaren.
Det var en super roligt helg och jag lyckades
faktiskt gå igenom marknaden utan att
köpa godis, hehe.

Var det någon som läste aftonbladet igår?
Jag är skeptisk till många saker, som att det
finns spöken och sådant där.
Men just det om ufon tycker jag faktiskt är riktigt
intressant.
Hur tycker ni om det?
Finns det ufon?



Pusspuss
1 Anonym:

skriven

sv; Jaa, det är de :D.

2 Linda - Livet är rosa!:

skriven

/ Mig.

3 MALIN - Amor Vincit Omnia:

skriven

SV: jag kollade på fotboll, var på tjejmiddag med utgång och jag var ute å dansade :) du å?

4 Sara:

skriven

Sv: Åh tack så mycket! :-)

(Följ mig gärna via bloglovin så följer jag dig!)

5 Lolle♥:

skriven

nää, ja tror inte d :P sj?

aa :D

6 caroline:

skriven

sv; nja inte så mycket, bara tagit det lugnt :)

kram

7 Intenso:

skriven

bloggade också om det där igår

8 jossan:

skriven

hejhej! ^^ allt bra? :) kommentera gärna mitt inlägg "Sun shine and rain" och säg vad du har för väder hoss dig? ;)

kram

9 yasmine the one and only:

skriven

tack min är bra lite illamående bara men annars lungt. ska laga mat nu är hungrig

krams

10 rosali:

skriven

11 rosali:

skriven

tack så mycket! :)

http://livetenligtrosa.blogg.se

http://livetenligtrosa.blogg.se

12 ävelicious:

skriven

jo tack det är fint, med dig då? :)

13 Anonym:

skriven

ja visst :)

14 Johan:

skriven

Spöken och så är ju jätteintressant ju! Jag tror på dem. Inte såna där som låter och rasslar med kedjor, men det finns säkert andar och så. Det händer så mycket som inte går att förklara.



Vad gäller ufon så vet jag inte. Något finns det antagligen där ute i universum, vore konstigt om vi var de ända levande organismerna, men vad som finns där ute vet jag inte.



SV: Vad bra att helgen var bra! Ja, du får läsa mina inlägg så får du se =)



kram

15 hanna:

skriven

sv: den har varit jätte bra :) din då?

kram

16 michaela:

skriven

sv; haha precis!;)

17 Micaela:

skriven

Sv:Jaha okej :) Jo, allt funkar bara man har viljan.



Läskigt med ufot på bilden! Man vet inte riktigt vad man ska tro..

Kram

18 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Jaa, min helg var bra. Och din med läste jag :D

kram



Rösta gärna på mig som veckans blogg här: tmp=e675dd9a064406bfab1f0c522f8ad042587633f1" rel="nofollow">http://prinzessiin.blogg.se/2009/may/veckans-blogg-tavlingen.html?tmp=e675dd9a064406bfab1f0c522f8ad042587633f1 . Jag är nr 4.

Det hade varit jätte snällt! :)

19 johanan:

skriven

bara bra, själv då?

20 E - BLOPPIS BLOPPIS:

skriven

vad härligt :D jag har inte gjort så mycket :P självdå?



kram

21 Sara:

skriven

hmm? :)

22 elin b:

skriven

sv; härligt! min helg har vart bra, uppvisning och vila + kompisar, själv då? :D KRAM

23 carro:

skriven

svar:allt bra idag :)?

24 Erica,:

skriven

Verkar ju spännande det där!

25 Emma Smith:

skriven

Hihi tack! Jag va ute i fredags sen tog jag det lugnt resten av helgen! Själv då? =)

26 Jess:

skriven

Nej, jag tror det är påhittat. Nåt som media kommit på för att tjäna extra pengar.

27 melissa:

skriven

SV: annorlunda kommentarer är ju roligast :D och tack så mkt :D

28 Linda:

skriven

jodå min helg va bra:D

29 sabina:

skriven

sv: okej :) Jag har bara varit i skolan, och gått lite på stan. Gjort inget speciellt (;

kram

30 sandra:

skriven

sv: det lät bra det :)



kram

31 Linda Bui sv::

skriven

Sv: Min helg har varit bra och jobbig. Har suttit och pluggat hela tiden. Det var ett jäkla tjat om plugg ^^ Imorgon kan jag pusta ut! :)

32 Erica:

skriven

Svar: - Okej, härligt.. =)



- Jag tror inte på ufon. Jag tror på Bibeln och där står det ingenting om att det skulle finnas aliens eller så. känns rätt ologiskt liksom.

- Förresten.. det finns en kristen blogg nu ifall du är intresserad: http://toliveforchrist.blogg.se

33 k:

skriven

svar: okej ;d

jo, bra med mig. själv?

34 marie:

skriven

Hejsan!! Har du haft det bra? :)

35 Erica:

skriven

Svar: - Mjo.. men det känns som en sån sak som borde ha stått isåfall. Liksom, allt i Biblen handlar ju om mänskligheten och Gud. Hur vi kom bort från Gud vid syndafallet och sen kom Jesus och tog på sig våra synder och nu ska evangeliet nå ut till alla folk. Hade det funnits liv på andra planer så hade väl de också varit inblandade liksom, och inte bara vi...

36 cecilia:

skriven

åh vad skönt att höra :D



min helg har bara vart bra , fast var ju nåra dar sen förstås!



Njaej, inte tror jag att det finns ufo:n inte :P

37 Johan:

skriven

Du som gillar värdelöst vetande, här har du ett test du kan göra och se vad du kan! Jag hade 2 fel kan jag erkänna =) http://hotpot.se/AmazFactsForm.htm enjoy! =)

38 Stina:

skriven

Kolla in filmen om Stoppa barn misshandeln på min blogg. HEMSKT =( Mvh Stina

39 Carolina:

skriven

haha ja super härligt att vara ledig :D men nu är man tillbaka i skolan :/

40 Alexandra:

skriven

ja tror inte det finns spöken:P

41 MALIN - Amor Vincit Omnia:

skriven

SV: låter riktigt trevligt ju :)

42 Lolle♥:

skriven

min bästis kmr sova över hos mig :) sj?

43 Tove:

skriven

hihi nej jag tror nog inte riktigt på ufon, gör du? :)

44 caroline:

skriven

sv; aa, det brode du! den är skitbra! :)

45 Johan:

skriven

SV: Ja, jag tror absolut de finns! På något sätt =)



Och boken är bra! Läs den! =)

46 Linda:

skriven

inte fint väder idag:O

vi har haft regn lite.

kram

47 Carolina:

skriven

ja :) gud va jag längtar.. sista dagen imon <3

48 - Hanna:

skriven

Det är bara bra tack! Hur är det själv?

49 Linda Bui sv::

skriven

Sv: Jaa, idag är det den ända dagen som jag får vila innan jag måste börja plugga igen. Men efter ett Nationella, Fysikprov och en inlämnings uppsats så ska det nog inte vara något mer. Haha :)

50 caroline:

skriven

sv; aa bra idé! :D

kram

51 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Tack! :D

52 SARAHDEM.BLOGG.SE:

skriven

svar: jo min med!:)





en fråga: tycker du jag ska ändra min design?:)

53 michaela:

skriven

sv; tack! :)

hur är allt med dig? <3

Kommentera här: