Luffsen fyller 2 år idag!

Grattis min lilla bebis!

Idag fyller min Luffsen två år.
Grattis till honom!

Han fick ett mumsigt grisöra, men jag kunde inte
med att bara ge honom ett, så alla fick.
Han har inte lämnat det en sekund sen han fick det.
Hehe :)



Stinker gör det om öronen, men det är det värt,
så glad som han blev.

Robinson ikväll!
Spännande spännande.

Vad hittar alla på?

Glöm inte att anmäla er till min veckans blogg tävling!
imorgon kommer finalisterna ut på min blogg.

Kisses

1 jossan:

skriven

okej :) vet inte det får jag se ;) men tidigare idag har jag haft en super mysig och solig dag har din dag också bestått av 21 grader?

kram

2 E:

skriven

grattis till honom :) <3



ikväll blir det tv bara :) självdå? :P



rösta gärna på nr 3

http://enligtsissi.blogg.se/2009/may/utkast-1-1.html#comment



kram kram

3 Beatrice [foto, vardag & kläder]:

skriven

tack söt voove :)

4 [lisa bjernhagen]:

skriven

Tack så mycket :D men vad kul att höra!

5 E:

skriven

hihi vad bra :D

jaha okej, har faktisk inte följt det denna ssägong. :P



ohh tack vad söt du är :)

kram

6 Carro:

skriven

svar:jag mår bara bra :) Glöm inte min tävling !

7 Malin-Hockeyfruga:

skriven

:) ikväll blir de mys framför tv:n..ja jobbar imorgon :) grattism till vovven!!

8 Jenny:

skriven

Jåå samma här :) vem hejar du på då? söööt vovve :D

9 Sofie Linnéa:

skriven

Gullig hund :)



Sv: Japp den har funkat super bra, var något fel på den en gång men det lagades och nu har det inte varit några problem alls :)! Din då?

Kram

10 elin:

skriven

sv; vaa? jag fattar inte :P börja om från början (aa) KRAM

11 Alexandra:

skriven

sv; jo det var det :)

12 Erica,:

skriven

grymt söt :D

13 - Emma:

skriven

aha okej :D

här har de vart kalas för pojken bara, annars inget (:

14 Anonym:

skriven

haft en bra dag? :)

15 Erika-foto-mode-pyssel:

skriven

Hahaha... = )

16 Josefine:

skriven

Aw, gud så söt vovve . :)



Sv; HAHAHA visst är den klockren!

Kram

17 marie:

skriven

Tackar :D Joo jag hoppas det har gått bra annars är det bara att gå på omtenta.. Grattis till vovven :D Kollade du på robinson?

18 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Det är väl lördag?

19 Johanna Thedéen:

skriven

SVAR: Åhh, tack så jättemycket :D :D <3



Kram!

20 Josefine:

skriven

Grattis till din vovvis! ;d



Sv; TACK! ;d

21 jennie:

skriven

sv: åh tack!



jag är 17 år:)



kram

22 Carro:

skriven

Sv: Jag sa att så länge inte Nina vann, så var det okej. Fast jag hejade mest på Jarmo och Anna. =)

23 Hannah:

skriven

Ja men visst e det jobbigt!?

Kram, Hannah

24 Celine :):

skriven

Söt hund ;)

25 Susanne:

skriven

söt vovve :)

Kommentera här: