Model!

Hej!

Nu har jag börjat göra reklam för Libero
nya Tigerkampanj - Up and Go.
Min syster har också gjort ett försök till
att lyckas inom modelyrket.

Tror ni vi har en chans inom det här?

 
Evelina -
Jag                                                   Liselotte- Syster

Kisses







1 Liiissssö!:

skriven

Jätte söt blogg puss

2 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

Tack för att du röstade på mig som veckans blogg hos http://prinzessiin.blogg.se/, du var en av dom som gjorde att jag vann! :) <3

3 Anonym:

skriven

HAHAHA! Söta ni e xD

4 Jess:

skriven

snyggt! ;D

5 Anna:

skriven

sv: haha det är ju det som är det roligaste :D Att sitta och rösta med familjen :) Ja Islands låt var riktigt fin den också ^^ Men Norges var absolut bäst <3

6 sabina:

skriven

sv: joo jag kollade på eurovisionen, vad tyckte du? ;) kram

7 - Emma:

skriven

Aha okej :D najs

vet inte , kanske ska gå & kolla på MFF på onsdag (:

Kram

8 jossan:

skriven

haha :D roliga bilder! ha en bra kväll <3

kram

9 Bea:

skriven

Hoppas att din helg har varit bra :)

10 paulina:

skriven

nej det blev inte så, det blev utgång i stället :DD gjorde du?

11 Ävelicious:

skriven

Vem var din favorit i eurovision? :)

12 Sofie Linnéa:

skriven

Sv: Lite sent svar, har inte haft så mycket tid för bloggen... Kan svara med att säga att jag inte mår så bra men hoppas det blir bättre tills imorgon, hur är det själv?:)

Kram

13 Sofie Linnéa:

skriven

Sv: Jag missade faktiskt eurovision... vet inte ens vem som vann? haha :P Såg du?:)

14 Alexandra:

skriven

haha va söta bilder

15 Tonårsliv by Leonora - Back in the game again:

skriven

sv; härligt :D

ne inte mkt!

sova nu typ :P

16 Alexandra:

skriven

sv: hehe nej jag kollade inte på eurovision:P du då?

17 Amelie:

skriven

haha, gulligt ;)

18 Erica,:

skriven

haha vad roligt xD

19 marie:

skriven

Haha vilka roliga :D

20 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

hehe visst då :) Haha roliga bilder!

21 Anna:

skriven

Va söta ni e på bilderna :)

Ja det har löst sig rätt mkt nu som tur är :) Aha okej men finns inga andra ställen da ? typ Antuna eller druva eller nåt sånt ? sälja jorduggbar :) ? Jag ska var apå coop i sommar som vanligt :) kram

22 sara:

skriven

vad gulliga bilder ! :D

23 Natha:

skriven

Länka varandras bloggar? :)

24 michaela:

skriven

sv; jorå det var en bra låt:D själv? =D

25 Alexandra:

skriven

sv: vsg:)

26 Alexandra:

skriven

sv: hihi okej ska lyssna:)

27 - Emma:

skriven

hahaha :D

Malmö FF :D

28 yasmine the one and only:

skriven

jo kanon här också precis vart och lunchat med mamma så gottigt nu är jag hemma igen ligger och vilar magen på soffan. krams

29 HANNA:

skriven

sv: jorå det är bara bra :) hur är det själv? kram

30 Anna:

skriven

okej :) men det är ju bättre än inget i alla fall:) komemr säkert mer tider sen man brukarväl inte få veta allt innan. :D

31 Hanna:

skriven

hahah

32 Alexandra:

skriven

sv; Rättare sagt några dagar kvar ;D jo det är det ju! :D

33 E:

skriven

jag sov såder, dudå? :)



ha en bra eftermiddag

kram

34 JoelineOttosson.:):

skriven

kolla in min blogg och säg vad du tycker!:)

35 Linda Bui:

skriven

Sv: Jaa, kul är det itne precis ;D

Tacktack! :D

36 Nila:

skriven

sv: tack söta du :)

37 Liisa:

skriven

tacktack! din är också jätte fin!

38 Angie .:

skriven

HAHAHAA COOLINGAR ;D

39 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

hehe jaa :)

40 Frida:

skriven

tackar:)

41 Sara:

skriven

Sv: Så bra :-) Jo, min har varit rätt okej den också om man bortser från alla "sjukdommar". Kram

42 Emma Smith:

skriven

Härligt! Förlåt för sent svar =(! Har vart lite nere, men nu är allt bra! =)

43 Linda - Livet är rosa!:

skriven

AHAHAHA, söta!



sv; det är jobbigt du ;D.

44 stina:

skriven

Inte direkt =/.. :P

Allt är bara bra med mig..

Med dig då?

Kram Stina

45 Amelie:

skriven

sv: hehe, jo de tyckte jag med :) ååh tack så mkt :D

46 marie:

skriven

Aa det var kul :D

47 stefan:

skriven

hahaha, så jävla klockrent!

48 erica:

skriven

Jätte fin design du har fått!:)

KramKram

49 Ävelicious:

skriven

okej! norge och azerbaijan var min :)

visst är den snygg:D

50 Josefine:

skriven

Sv; Ja, eller hur! det kommer bli hur härligt som helst! ;D



Ska du göra något roligt i sommar då? ;D

Kram

51 Anonym:

skriven

Fin blogg!

gå in på vår och kolla lite kanske klämma in med en kommentar ! ;D

ha en fortsatt bra dag!

Kommentera här: