Nu är det slut!

Hej hej!

Nu har jag skrivit på kontrak!
Inget mer godis eller
andra sötsaker på fyra veckor.
Mitt sockerberoende måste få ett slut, och då är
väl detta ett utmärkt tillfälle. Varför inte liksom?

Så det enda i godis väg som jag får äta är popkorn.
Men det kommer bli fyra väääldigt tuffa veckor här, så nu
får ni hjälpa mig igenom dethär :)
För om jag inte klarar det här, så är det enligt kontraktet så
att jag inte får använda datorn på två veckor.
Det får inte hända!



Glöm inte att det är ikväll som fototävlingen avgörs!
Den som vinner får en länkning på min blogg i en vecka!
Så rösta här, på din favorit vårbild.
Tävlingen avgörs 00:00 ikväll.

pusspuss
<33
1 yasmine the one and only:

skriven

oki hehe hoppas det blir bra, jag ska bara hälsa på min mamma tror jag kraaam

2 hanna:

skriven

sv: aha mysigt ;) nej jag var ute med mina vänner :)

3 filippa:

skriven

Okej =)

säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig på direkten =)

4 Marie:

skriven

Oj, lycka till :D men popcorn e ju gott iaf.. aha, ska du byta hårfärg sen eller? jag ska plugga å så :(

5 Carro:

skriven

svar:jodå, med mig är det bara bra :D

6 hanna:

skriven

sv: haha yepp :D händer idag då?

7 Lolle:

skriven

gött :) va ska du ha för hårfärg sen då? :) jag har inte köpt godis på länge, sparar pengar, men d hindrar mig inte att smaka småsyrrornas XP

8 Carro:

skriven

Jag va hemma med några vänner och hade Singstar- och grillkväll! =)

9 ✿ N a t a l i e:

skriven

Tack så mycket! :D

Jo de är bara bra sj då? :)

10 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

Lycka till! ;)



sv; Okej, hoppas det blir bra då! :D

Jag har solat och sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra :)

kram

11 Marie:

skriven

Det blir nog jättefint!! Brukar du färga hemma eller hos frisören?

12 Sweet life style:

skriven

jaa de är de :D

13 alvvs ♥:

skriven

Oojoj. lycka till! :)♥

14 ohan:

skriven

Bra där! Klarar du det där, då är du värd en medalj haha ;)



Jag skulle aldrig klara det och det vill jag inte heller =P Har nästan en hel byrålåda med godis, men det började ta slut, så jag köpte lite nytt i tyskland förra helgen =) Jag äter lite när jag blir sugen =) tjock lär jag inte bli ändå =P hehe



SV: Okej, vad ska du färga för färg då? Vad har du haft nu?



Ja, typ haha =) sitter fortfarande ute, börjar nog bli liite röd nu haha =P



Kram!

15 denise:

skriven

sv : jaa!

jag hatar att va sjuk, och nu när de är varmt ute och man kan mysa & bada med vänner och så :)

16 a:

skriven

vilkien underbar blogg du har :)

hur mår dU?

17 elin b:

skriven

sv;nejdu. Det är det värsta som finns nästan. Jaha, haha jag solade däremot idag, och blev brun, så jag har en liten rand på magen (aa)

18 Caroline (=:

skriven

Sv: jo dee e braa här (=

Solat nått ?:D

Kram! :D

19 Lise-Lotte:

skriven

Men popcorn är väl inte fy skam? Jag gillar popcorn. Ska nog poppa lite ikväll. Vi är alla allergiska mot pollen..

20 Erika:

skriven

Vad gör du nu då? :)

21 MS - amor vincit omnia:

skriven

Snygg header :)

22 Erica,:

skriven

skönt att bli av med sockerberoendet :)



svar: det är grymt kul!

23 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; okej, mysigt! :D

kram

24 MS - amor vincit omnia:

skriven

SV: hehe tack :) allt bra med dig då?

25 Bettan:

skriven

he he tackar åå gud nu blir jag sugen på lite godis kanske går till centrum snart och köper lite gran;)

26 Marie:

skriven

Jaa samma här :D jag brukar blondera och tona, mest tona eftersom jag är ganska ljus. Håret blir så fint då :D

27 Vera:

skriven

=D

28 Alexandra:

skriven

sv; jo väldigt! :) okej vad kul :)

29 Erika:

skriven

sv: okej ;)

Själv så måste jag städa nu, tråkigt -.-

30 Linda:

skriven

haha okej :P

31 denise:

skriven

sv :

joo!

haha nejdå :D

jag älskar att bada!

haha

32 natha:

skriven

Ha en trevlig kväll! :D

33 Linnea :>:

skriven

jo, bättre till och meed! :D

kram

34 a:

skriven

okej, jag väntar på att min kebab rulle ska komma hem :D

35 CASSANDRA:

skriven

sv; ikväll ska jag vara med kompisar :) sj?

36 Cajsa:

skriven

hinner inte göra så mycket mer idag. ska ut på en extra lång promenad snart. själv då?

nu är min film klar i alla fall och kommer snart på bloggen! :D

37 Johan:

skriven

SV: Hehe ja, det är det =) Okej, men det blir säkert bra! =) Haha, jag hade ju inte det, så jag är nog en aning röd nu hehe =P

kram

38 Linda - Rösta på veckans blogg!:

skriven

sv; GUd vad härligt med massa syskon! Älskar stora familjer :D.

39 Lise-Lotte:

skriven

Hoppas ni får en trevlig helg

40 Asra:

skriven

Åhhhhh vad jobbigt!!! jag däremot skulle vara körd men jag håller tummarna för dig!

41 Micaela:

skriven

Lycka till! Äter själv mycket godis och har alltid gjort, är sockerberoende.. men har bättrat ig enormt! Bara man bestämmer sig för att dra ner på det :)

Kram!

42 ✿ N a t a l i e N i l s s o n:

skriven

Jag vet inte faktiskt. Bara vara hemma antar jag :P Dudå?

43 Sofia:

skriven

godis hade suttit bra i magen (A) :)

44 Paulina:

skriven

hehe jag skulle aldrig klara det ;D

45 jennifer:

skriven

fin blogg! :)

på min blogg finns det ett enkelt sätt för att få upp mot flera hundra nya besökare i din blogg, helt klart värt att kolla iaf! :)

Kommentera här: