Operation Färgning

Hej!

V
arit ute på en promenix med mamma och broder.
Det var verkligen jätte skönt och solbrillorna
kom väl till pass.
Jag hade vita shorts med tights under, men det vart
så varmt så jag avr tvungen att ta av mig dom.
Så, jag gick in bland buskarna och började byta om.
Men så jag skulle gå ut därifrån så fick jag se at jag stod
mitt i ett myrbo.
Det kryllade av dom och jag bokstavligt talat
hoppade ut ur buskarna.
Det gick ju bra tänkte jag.
Pyttsan!
M
amma och jag tillbringade de närmsta 10 minuterna
bland myrorna för att leta efter mina nycklar som
jag tappat.
Nu sitter jag här hemma utan nycklar.
Jobbigt!

M
en natrligtvis så färgade jag håret innan vi begav oss
ut på promenaden.
Här är resultatet från start till mål!

Innan                 Efter avfärgning       Efter färgning
   



Färgen som jag har nu heter:
Lóreal casting créme Gloss 834 ljus guldkopparblond



Vad tycks?

Det är i allafall en riktigt stor förändring från svart.

Nu ska jag ut och sola!
Puspsuss
<33


1 SARAHDEM.BLOGG.SE:

skriven

svar: ALLT ÄR BRA, SJÄLV DÅ?:)



Vilken är din favorit rätt?:)

2 denise:

skriven

sv : hahah :) då är vi två om de :)

haha

kram

3 hanna:

skriven

sv: jaha :) det blev jätte fint tycker jag =].

jag ska nog chillar och umgås med vännen min tror jag, dudå? :) kram

4 Carro:

skriven

svar:yes, det blir det :) Har även hört en fågel som viskade om en present, men det får vi ju se hur dte blir med det ;)

5 Linda - Rösta på veckans blogg!:

skriven

sv; Ja, det blir ju de!

6 Erika:

skriven

sv: aha, jättefint blev det nu med :)

7 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

Vad fint! :)



sv; Okej :D

vad har du gjort idag? =)

kram

8 Emilia♥:

skriven

Just nu ser jag en film med min kille, åker hem till honom snart o äter!! :) själv då?

9 Johanna:

skriven

jaha, har du hittat nycklarna? ja de är varmt ute idag ;P

10 Anonym:

skriven

ha en bra kväll :)

11 Micaela:

skriven

Sv: Det blev ju superfint! :) snygg färg

12 Marie:

skriven

Åhh vad fint det blev!!! Usch myror hahahha stackars dej.. Fast det vär rätt kul :P

13 M i c k a:

skriven

jag har blåsvart, iofs ska jag fortsätta ha det ett tag till, men det är ju så svårt att färga bort, vad använde du för märke och vart köpte du det?

14 Johanna:

skriven

okej, tråkigt ;/ ja, det är grymt varmt, fast vi har bara 21 tror jag ;P

15 Marie:

skriven

Haha jaa usch vilka äckliga små djur.. var det pissmyror?

16 Anonym:

skriven

haha varsågod ;D

allt bra annars? (:

17 Caaroline (::

skriven

Sv: okeeej, niiicce:D

hahahahha. har oxxå solat mycke idag (=

18 Linda:

skriven

vad fint det blev:D

19 Sweet Life Style:

skriven

nä, min kompis bella!

20 LINA:

skriven

:)

21 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Okej :D fick du någon färg?

Jag har solat och suttit vid bloggen :)

kram

22 Marie:

skriven

Usch :( Det är lite rött i den hårfärgen va?

23 Ävelicious:

skriven

gjorde du avfärgningen själv hemma ? med sån avfärgning som finns typ på ica ?:D





var gärna med i min frågestund :)

24 Carro:

skriven

svar:om att jag och min pojkvän hade 6 månader nästa fredag ^^

25 Cajsa:

skriven

haha nice! XD det blev varmt när jag va ute och sprang kan jag ju säga.. XD hahaha!

26 Erika:

skriven

Vad gör du nu då? :)

27 Jessie James:

skriven

mkt somrigare än svart :D

ska troligen dra ut på krogen med en vän. du då?

28 nathalie:

skriven

fin blogg! :)

29 erica:

skriven

Det blev jätte fint, du passa verkligen i det!:D

30 Linda - Rösta på veckans blogg!:

skriven

sv; Dansat och kollat på Scotts =). Ska snart kolla Scotts igen =). Själv?

31 Sofia:

skriven

snyggt juh! :)

32 Linnea :>:

skriven

det blev bra :)



sv: haha, jaa ^^

33 Alexandra:

skriven

sv; okej sound ood ;) hihi

jätte fint!

34 josse med andra ... ;):

skriven

BARA ETT JÄTTE BRA TIPS. (du kommer ångra om du inte blir medlem !<3)



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här och få 25 extra poäng: http://www.freestreet.se/?r=12209



puss / jossan !

35 Viktoria ♥:

skriven

sV: tack tack! =)

36 SARAHDEM.BLOGG.SE:

skriven

svar: haha okej, kul att du svarade!:)

37 Linda Bui sv ::

skriven

TackTack, Väldigt snällt av dig :) Din blogg är väldigt fin också. Älskar Orange :D

38 denise:

skriven

sv : hihi jajamensan! :)

vad tycker du om step up om du sätt dom ? läs gärna om mitt omtycke om filmen, 2:an :)

39 Johanna:

skriven

haha, men det blåste gode mycket här uppe! ;>

40 Bettan:

skriven

för mig så blir det Robinson;)

41 michaela:

skriven

jomen det var fint!:)

42 hanna:

skriven

sv: lugnan :) ååh vad härligt du :) kram!

43 nathalie:

skriven

sv: tack du med, :)

allt bra med dig?

44 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; okej :D

kram

45 hanna:

skriven

sv: nej jag har bara varit hemma faktiskt :o jag har inte orkat något "/ självdå?

kan vi inte lägg till varandra på blogvin? :)

46 Marie:

skriven

Aha, vad hette den färgen som du använde?

47 Marie:

skriven

Åhh dom toningarna är grymma!! Jag brukar använda deras ljusblonda!

48 Johan:

skriven

Åh, myror, fy fan! Jag hatar dem! hehe. De är så äckliga, men visste du att de alltid ramlar över på höger sida när de dör? =P



SV: Ja, det blir nog solkräm då, ja hehe =P



Fantasy, det är väl ganska svårt att skriva? Bygger väl mycket på paralellhandlingar och så?



Okej, men då skickar jag lite då! =)



kram

49 hanna:

skriven

sv: jaha vad mysigt :) okej, då tar jag och lägger till dig då :) kram!

50 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Nej, jag tycker faktiskt inte att det är så bra. Gjorde du? :)

kram

51 nathalie:

skriven

sv: jo, det är faktiskt bara bra med mig :)

52 SARAHDEM.BLOGG.SE:

skriven

svar: jag vet faktsitk inte:P





e du sugen på att ha bloggsms på din blogg?:)

klicka här isåfall och läs mer!

http://www.bloggsms.se/?t=717

53 Alexandra:

skriven

Vad fint håret blev :)

54 nathalie:

skriven

hihi, :)

vad har du gjort idag då?

55 Sweet life style:

skriven

jaa ,verkligen!

ha en riktigt bra kväll!

56 hanna:

skriven

sv: klart :) kram!

57 Cajsa:

skriven

hihi mysigt! ^^

58 Marie:

skriven

Jaa håret blir så glansigt och fint!! Vad har du för naturlig hårfärg?

59 Linnea :>:

skriven

jo det gjorde jag ;)

kram

60 Johan:

skriven

SV: Men nu vet du =P det är såhär värdelöst vetande =) riktigt kul att pyssla med när man inte har något bättre för sig =))



Hehe, men 2 timmar är ändå ett tag =)



Hehe okej, men normalt sätt så brukar det väl vara så, många bihandlingar och sådär? Jag vet inte, men jag pratade med en kompis som läser mycket fantasy och han sa det.. hehe, men du får skicka något då så får vi se! =)



Kram!

61 nathalie:

skriven

sv: okej, jo jag har mest solat faktiskt :)

62 Sweet life style:

skriven

:D

63 hanna:

skriven

sv: kollar kläder på nelly :) själv? kram

64 michaela:

skriven

du MÅSTE se den!! :D den var skitbra!

65 Ävelicious:

skriven

jaha okej :) ah men då vet jag att det funkade iaf för vill med avfärga håret, mitt e också svart. men är så rädd för att det ska slitas så :O slets ditt mycket ?

66 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Du går in på alla program och sen väljer du en kategori i rullistan och sen väljer du en annons och kopiera annons koden och sen klistra du in på din blogg där vart du vill ha den :)

kram

67 mejjo:

skriven

bra blogg! Och vad fint det blev:P



besök gärna min och min kompis blogg!den är bäst!



www.bejjoochmejjo.blogg.se

www.bejjoochmejjo.blogg.se

68 M i c k a:

skriven

kanon :D tack för tipset, det ska jag testa sen när jag tröttnat på svart :D vad ligger priset på?



vad har du hittat på idag då?

kramkram

69 Bea:

skriven

Hoppas du haft en bra helg :)

70 Anonym:

skriven

haha men jag vet iallafall vem som åkte ut ;D

71 mejjo:

skriven

Varsegod<33

72 Viktoria:

skriven

sv: missade det ivkäll men annars riktigt u´nderhållande! =)

73 Linda Bui sv::

skriven

sv: :):)

74 Erika:

skriven

sv: okej, just nu svarar jag på kommentarer :P

75 ✿ N a t a l i e N i l s s o n:

skriven

Förlåt men nu minns jag inte. Vad handlar vad om? :P

76 MALIN - Amor Vincit Omnia:

skriven

SV: haha jo, jag har alltid massa saker att göra :P

77 Alexandra:

skriven

ingen fara :) allt bra ?

78 Carro:

skriven

svar:yes, det tror jag iaf(A) Thihi:)

79 Pia ♥:

skriven

Åh så snyggt håret blev! :)

Kram

80 Anonym:

skriven

Du härmar blondinbellas blogg mer än va hon gör sj

Kommentera här: