Planta 1h

Halloj!

F
ör sådär en timma sen var jag helt jordig om
fingrarna.
Jag har nämligen planterat sallad på balkongen.

Lord Nelson
Plocksallad
Lord Nelson Baby Leaf

 

Ska bli pännande att se när det börjar växa.

Imorgon ska jag också plantera en blomma i mitt fönster.
Lord Nelson Slinger Krasse
Men man skulle ett dygn innan låta fröna ligga
i ljummet vatten.
Men imorgon ska jag plantera dem.



Finns det någon mer som planterat något för sommaren?

Kisses

1 michaela:

skriven

sv; ja :)

mamma håller på planterar för fullt nu..blommor och en massa smultron:D

2 Sara:

skriven

kej själv hejjade jag på Anna och Lukas och ville att nina skulle åka ut :P

3 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Jaa :D

Jag bor ungefär vid Värnamo i småland, du då? :)

kram

4 paulina:

skriven

okej, men det är trevligt det med :DD

5 Anonym:

skriven

sv:

den har varit kanon :D min kille kom hem i fredags han har varit borta en vecka så v har bara tagit det lungt och myst :) hur har din varit då?:)

6 Amelie:

skriven

sv: de e kanon! :) sj?

7 Emmis:

skriven

svar; tackar för det och desamma ;)

följa varandra på bloglovin? kram

8 marie:

skriven

Åh vad roligt att så frön!!! Det skulle jag oxå vilja göra :D

9 Anonym:

skriven

säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

Kram

10 Linda - Livet är rosa!:

skriven

Har inte planerat något speciellt faktiskt, själv =)?

11 MISSEXTRA:

skriven

Toffsar på benen, hiss eller diss? Gå in och rösta i min blogg:)

12 erica:

skriven

Super bra faktiskt! själv?:)

13 sabina:

skriven

sv: okej, nå jag tyckte bäst om ett par och norge var en av dem ;) Jag tycker att han var jättebra, och söt! :)

14 Anonym:

skriven

nu har jag lagt till dig ;)

15 Emma Smith:

skriven

Den har vart bra! =) Självdå? =)

16 Alexandra:

skriven

sv; jo för mig är det :) Har redan sommarlov 30 maj :)

17 Sandra:

skriven

Nice :)

18 Amelie:

skriven

sv: vad braa! :D

19 paulina:

skriven

nej jag gör inte alltför mkt (: själv?

20 - Emma:

skriven

Haha :D



Blir de nåt bra av planteringen tror du ?(:

KRam

21 Tonårsliv by Leonora - Back in the game again:

skriven

sv; ja det är riktigt gött :D

gör du?

22 elin:

skriven

sv;jajjamen, jag kollade, men nästan bara på utrustingen, jag tyckte att island skulle vinna. Vem tyckte du? :) KRAM

23 Jag och fotbollsspelarn:

skriven

Jag har planterat morötter och sockerärtor :)

24 michaela:

skriven

sv; aw haha :) första gången han fick en ansiktsmask:D

25 stina:

skriven

Hehe ja, jag gillade oxå dem båda.. jag är lite av en möblerare hehe... ändrar gärna. Kram

26 rosali:

skriven

Sv: Fint att du gjort om din blogg igen :)



Och sorry för ett sent svar, men jag har hur som helst haft en urskön helg.

Vad hade du för dig då ? :)



http://livetenligtrosa.blogg.se

http://livetenligtrosa.blogg.se

27 Micaela:

skriven

Sv: Tack så mycket! :)

28 carro:

skriven

svar:det är sådär, står i inlägget vrf :(

29 Erica:

skriven

Jag brukar inte plantera saker, men mormor och morfar brukar sätta blommor i krukor ute på gården och lite så.. :)

30 Hanna:

skriven

sv; allt e bra med mig, hur e det själv då? :)

31 Josefine:

skriven

Sv; Åh! härligt med Bulgarien ;D

Nja, får se. Kanske blir solsemester men inget bestämt än. Fick bestämma en resa, men jag valde att åka till en huvuvstad och shoppa (a)

Skall även åka till Stockholm i början av sommarlovet ;D sedan blir det härliga vänner, bada, sola och ta det lugnt ;D

KRAM

32 marie:

skriven

Jaa precis, det är roligt att odla tomater & Potatis tycker jag! Å solrosor :D

33 amanda:

skriven

SV. tack så mkt!, göra idag? :)

34 E:

skriven

hade svårt och somna och vaknade tidigt :D oturr!!tack

kram

35 HANNA:

skriven

sv: härligt sötnos! :)

36 Sofie Linnéa:

skriven

Sv: Ja det var kul :D Imorgon är det andra och sista delen så får hoppas det går bra på den också:)! Tack tack, det jobbet behöves verkligen :D

Åh hemodlad sallad är gott :D!

Kram

37 Sofie Linnéa:

skriven

Sv: den låten var bra :) Har inte varit speciellt insatt i år i tävligen så har inte ens hört Sveriges hela låt hehe :P

Kram

38 Candy:

skriven

Mest tv o ida var det shopping också

39 Lollo:

skriven

Ahh jo verkligen, men jag har typ gett upp hoppet för Eurovision så (A)



Mina föräldrar planterar massa konstiga saker inför sommaren x) Tihhi, ska inte blogga på ett tag men vi hörs.. Lycka till med bloggandet, du är en bra tjej här i "blogg-världen" :)

Kram!

40 Emma Smith:

skriven

Låter super mysigt! =)Kram

41 Amelie:

skriven

sv: jaaa :)

42 Ävelicious:

skriven

ja för det blir den :D ha eller hur!



du har blivit utmanad i min blogg om du känner för det ;)

43 Alexandra:

skriven

jag skulle vilja plantera något:)

44 Tonårsliv by Leonora - Back in the game again:

skriven

sv; härligt :D

vaknade precis :P

göra idag då?

45 samantha:

skriven

oj har du redan börjat med det? ¨^^ well jag planerar planta sallad ^^

46 Alexandra:

skriven

sv; jo :) Längtar som tusan! :D

kram

47 elin:

skriven

sv;haa ja, men norge va u typ säker på atthan skulle vinna och han har typ redan bokat ceen till nästa år (?) :P KRAM

48 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Men gud vad mysigt =).

49 Jag och fotbollsspelarn:

skriven

Ja det är jättekul att se hur det växer och gror, längtar tills man kan äta sockerärtorna :)

Kram

50 natha:

skriven

härligt! :D

51 stina:

skriven

Det gör du rätt i =)

Hoppas du sov gott.. =)

Kramar Stina

52 care:

skriven

fin blogg!

www.outlife.blogg.se

53 michaela:

skriven

sv; haha tack:)

54 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Jag bor ganska nära Jönköping faktiskt! :)

kram

55 - Emma:

skriven

hihi okej :D

KRam

56 Johan:

skriven

Visste du att den riktiga Lord Nelson kan ha dött av grön färg? I hans väggar där på st Helena hittade man arsenik eller vad det var som utsöndrade giftiga ångor som kan ha dödat honom.

Kommentera här: