Pussel

Silvernina här!

Torsdag och jag är lite piggare idag.
Stod på crosstrainern igår i 30 min, trampade på
ordentligt de sista fem minuterna för att riktigt ta ut mig.
Får väl ta och kämpa lite idag med.
Men jag måste säga att jag trodde jag skulle svimma.
Dock sitter jag ju här nu.

Dessutom var jag inne på H&M hemsida igår för
att kika på lite jackor.
Åh, vad jag hittade en fin!
Det fanns till och med matchande skor till.
Nu är bara problemet vilken av dem man ska ta.

HJälp mig pussla ihop rätt jacka med räst skor. Tack!
Kom gärna med för och nackdelar nu till vår och sommar.

 

                                                

Pussla ihop jackan med skorna.!
Vilka passar bäst till våren?

Kisses






1 - Emma:

skriven

Vet inte, ska lämna in min mobil igen. Så får väl en ny nu :D

Dudå? (:

2 Josefine:

skriven

Sv; Jo tack ;D här är det toppen också!



Ha en trevlig dag ;D

Kram

3 Alexandra:

skriven

sv; okej :) Jo det är bara bra här tack :)

4 rosali:

skriven

sv: jo men ska väl spendera massa tid med kompisar och sånt du vet :)

själv då ?



som svar på din fråga så säger jag beige eller orange :)



http://livetenligtrosa.blogg.se

http://livetenligtrosa.blogg.se

5 HANNA:

skriven

sv: förkyld :( självdå? :)

jag måste bara fråga.. är du kristen ;p ? tänkte på ditt kors på headern.



kram

6 stina:

skriven

=)..

7 HANNA:

skriven

sv: ja gud, jag måste bli bättre ;p haha. jaså? :)

kram

8 cecilia:

skriven

Tycker det var snyggt med vardera... (; så jag blev inte till någon större hjälp hhaha!



Håller med dig. Dessutom går man runt och sjunger "i'm in looooove with a fairytale.." Sitter på hjärnan som sten!

9 Sara:

skriven

Jodå det är toppen här :D

10 marie:

skriven

Om jag var du skulle jag ta rött, det är vårigt och snyggt om man har lite mörkare hår! Vad gör du idag då? :)

11 - Emma:

skriven

Nej, den startar om sig själv & har lämnat in den två gånger, hämta den i helgen . Så killen sa att om jag kommer me den igen ska de reklamera den.

Kram

12 natha:

skriven

Rosa paret! :)

13 E:

skriven

korall kappa med svart skor :)



idag mår jag super bra :D

självdå? :)



ha en bra eftermiddag

kram

14 Sofie Linnéa:

skriven

Sv: Av nationella prov i matte hehe :)

Tack tack :) Hoppas det blir god sallad då:D

15 MILANISTA BABY:

skriven

sv: Jo det är bra , själv ? :)

16 Danni:

skriven

vilken fin blogg du har! händer det nå rolig idag då? kramar

17 sabina:

skriven

sv: joo det ska jag göra ;)

kram

18 Alexandra:

skriven

sv; hihi okej :) Inte så mycket faktiskt just nu :) dudå?

19 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

Jag tycker den svarta jackan med dom rosa skorna hade varit snyggast! :D Snyggt att bryta av det svarta med rosa :)



sv; Haha okej :D

20 Amelie:

skriven

sv: åh tack de har jag haft!:D du med?

21 Caroline:

skriven

Varför inte rosa? :D

22 elin:

skriven

sv; aha vad kul, vad har du för hund då? :D KRAM

23 michaela:

skriven

sv; vad fint :)

tycker nr 2 och 3 :d

24 ävelicious:

skriven

ja, snygga skor ! :)

25 Micaela:

skriven

Snygga skor! Skulle nog köpa svarta jackan och skorna till om jag var tvungen att välja men den i mitten var en fin färg! :)

26 carro:

skriven

svar:hyffsat :) Det är ju inga BB summor, men jo det är väl "lagom" :) dudå:)?

27 Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?:

skriven

sv; härligt :)

det är bra med mig :D

gör du då?

28 Erica,:

skriven

Tredje jackan med det andra paret skor =)

29 rosali:

skriven

sv: ah förstår.

men endå , skulle endå säga den röda ! :)



http://livetenligtrosa.blogg.se

http://livetenligtrosa.blogg.se

30 jossan:

skriven

nja sådär ;( jag är förkyld :( fina saker! vad tycker du om mina nya kläder?

kram <3 och förlåt för dålig uppdatering

31 Erica:

skriven

händer idag då? =)

32 Sandra:

skriven

Fina jackor! :)

33 RONJA:

skriven

fin blogg :)

34 SANNA:

skriven

sv: hehe okeje :) jo tror att det blir så här :)

35 Linah - marrukanish vanilla girl ':

skriven

Har precis klippt lugg, gå gärna in på min blogg och kommentera vad jag passar bäst i. Puss, och trevlig helg :)<3

36 stina:

skriven

Tack =).. kommer ett till lite senare idag + dagens budskap.. =)

Kram

37 Jenny:

skriven

söööt blogg :)

38 Anonym:

skriven

jackan längst till höger med skorna under skulle ja tippa :o

39 stefan:

skriven

Rosa jacka och svarta skor?

40 Angie .:

skriven

Den beiga till dom svarta skorna? Det skulle jag valt, men ta det som du tycker är snyggast ;D

41 - Emma:

skriven

Jaa de är de verkligen... en sony ericsson w890i tror jag.. va nåt sånt :) en rätt platt & silvrig

42 michaela:

skriven

sv; vet inte :) ska köpa ben o jerrys tror ja :D själv? =D

43 - Emma:

skriven

aha okeej, joo Sony ercsson ver inte va bra, funderar på att ta en nokia när jag får en ny (: vet bara inet vilken :D

44 MILANISTA BABY:

skriven

sv: Härligt :)

Det blir nog Robinson för mig med :)

kramar ♥

45 CASSI DA QUEEN:

skriven

åh va snygga jackorna va! =)

46 rosali:

skriven

sv: ah det är bra! :)



http://livetenligtrosa.blogg.se

http://livetenligtrosa.blogg.se

Kommentera här: