1 Jag och fotbollsspelarn:

skriven

Hahaha gjorde jag?? Ja tangenterna sitter lite för tätt här på datorn;) haha. kram

2 Lise-Lotte:

skriven

Hur ser söndagkvällen ut? Här blir det nog någon film...

3 Erika-mode-pyssel-foto.:

skriven

har tyvärr ingen bra historia... inte som jag kommer på nu iaf

4 Erica:

skriven

Sv: Vem vill inte vara det liksom? ;P

5 Viktoria:

skriven

sv; jag har ätit lunch ute, set tpå bio med kompisarna och nu är bästisen här ikväll! =)

6 Jag och fotbollsspelarn:

skriven

ja det är ju så, tur att du förstår vad jag menade iaf haha :P

KRAM

7 michaela:

skriven

har pluggat litegrann och gått med hunden:) dudå?=)

8 erika:

skriven

fin blogg! :)

9 Anonym:

skriven

sv: nej usch, det ska ju bli sommar nu! :D

10 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Yes =).

11 ✿ N a t a l i e N i l s s o n:

skriven

Varit i skhlm :P sj då? :D

Måste bara fråga, du har massor med reklam på din blogg. hur mycket får du för de+ :)

12 rosali:

skriven

menar du en hitstoria om något som hänt mig?

http://livetenligtrosa.blogg.se

http://livetenligtrosa.blogg.se

13 Erica:

skriven

Sv: Hehe okej! =D

14 ✿ N a t a l i e N i l s s o n:

skriven

Haha jasså du :P Men men, det kommer nog ;)

15 Erica:

skriven

Sv: Haha tror det! X)

16 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Haha, samma här! Jag har inte planerat något direkt i veckan, vilket känns väldigt skönt. Men ska till skolan och så, själv =)?

17 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Haha du har jämt sånna tävlingar som jag är så dålig i :( Men när du har någon som passa mig så lova jag att jag ska vara med :D

18 Anton:

skriven

hahah tack så mkt. fräsch blogg och jävligt snyggt sätt att dra folk till din blogg. en eloge till dig



btw jag tror att jag skulle kunna vara med och tävla varje vecka. läs mitt inlägg om "oskulden"

19 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

jättefin bild :)

20 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; okej, jag meddelar dig när jag har valt ut dom som går vidare! :D

Naaw, tack så jätte mycket! :D och jag kan inget annat än säga desamma! :D

kram kram

21 C:

skriven

jättefin bild! haft en bra dag? ;)

22 Johan:

skriven

SV: Men hallå, nu har ju jag varit så snäll och skickat lite av det jag har skrivit till dig, så då får ju du vara snäll också =P



Kram!SV: Men hallå, nu har ju jag varit så snäll och skickat lite av det jag har skrivit, så då får ju du också vara lite snäll =P



Kram!

23 Viktoria:

skriven

sV: japp, gud va mysigt! =)

24 Ävelicious:

skriven

nej exakt :P

25 Linda Bui sv::

skriven

Sv: Gött att höra. Joo, jag såg den. Sånt är jag inte bra på ^^

Njaa, ksa precis blogga nu tänkte jag. har inte gjort det på hela helgen ! :)

26 Cajsa:

skriven

jo tack, det är bra. själv?

27 M i c k a:

skriven

det finns ju inte så mycket jobb överhuvud taget :/

haft en bra kväll?

kram

28 MALIN - Amor Vincit Omnia:

skriven

SV: ja det tycker jag :) annars blir jag lätt uttråkad, annars brukar jag antingen skriva på min bok eller läsa en bok..

29 michaela:

skriven

okej :D nä har praktik!:)

kram

30 Linnea :>:

skriven

ska gå och rösta nu ^^



haha, jaa :p

tack så mkt :p



kram

31 Sweet life style:

skriven

ingen jag kan komma på nu!

32 yasmine the one and only:

skriven

hehe får klura ut något. haft en bra dag annars? kram

33 Sandy:

skriven

Hej Snyggingar!



Just nu har jag en fantastisk tävling i min blogg!



Var med och TÄVLA..



..om en plattång täckt med swarovski kristaller..



..till ett värde av 1995 kr.



För att komma till tävlingen klickar du bara på länken nedan!



Lycka till!



--> http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

34 Alexandra:

skriven

sv: jo allt är bra med mig:) sj då?

35 Jessie James:

skriven

okay. jag tycker inte om robinson :P haha :D

36 SARAHDEM.BLOGG.SE:

skriven

svar: tack desamma!:)







ha en bra start på veckan!:)

37 Carro:

skriven

svar:inte mkt hörredu, dudå:)?

38 elin b e:

skriven

sv;aha, a jag känner mig bättre och ska försöka gå till skolan i morgon. Hoppas vi båda blir friska snart igen då. Vad gör du idag då? :D KRAM

39 carro:

skriven

svar:okej :) Du,rösta gärna på mig som veckans blogg:)

40 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; men det är skönt att inte ha något planerat tycker jag =).

41 Alexandra:

skriven

sv: njaa jag har typ ingen rolig historia:(

annars skulle ja gärna vart med:D

42 Sofia:

skriven

snygg!:)

43 Sandra:

skriven

Vacker bild!

Kommentera här: