Spotify

Nu är jag hos min bror och hans sambo och dotter.
3 åringen ligger och sover och de tittar på KyleXY.
Jag
har nu svarat på alla kommentarer så vill bara tacka alla
som skriver till mig. Ni är underbara!

Min bror har ni invitat mig till Spotify och det är
så grymt skönt. Bara en stor jungel av musik.

Ha en fortsatt härlig kväll!

Pusspuss







1 E:

skriven

jag vet!



ha en bra kväll

kram

2 stina:

skriven

Härligt =)..

ja det är d =)



haft en bra dag?

Kram

3 stina:

skriven

Härligt =)..

ja det är d =)



haft en bra dag?

Kram

4 rosali:

skriven

sv: ja men det låter som en jätte skön helg! :D



http://livetenligtrosa.blogg.se

http://livetenligtrosa.blogg.se

5 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Okej =).

6 marie:

skriven

Åh vad underbart! Jag skulle oxå vilja åka utomlands, har inte vart borta på jättelänge.. Fast nu blir det ju sommar snart iaf :D

7 Sandra:

skriven

Spotify är så bra. :)

8 - Emma:

skriven

hehe jaa va jag minns så (: men skulle ju vilja förnya minnena så man minns de ordentligt . eller nåt :D



här händer ingenting, själv? (:

Kram

9 Ävelicious:

skriven

nej jag tog bort den, för den var så tråkig (A)

10 Amelie:

skriven

sv: tack så mkt! :D

11 Anonym:

skriven

jag gillar inte spotify, man kan ju inte spara musiken på datorn! ;(

12 Erica:

skriven

Spotify är bäst.. haha.. :D

13 elin:

skriven

sv; aa, Vad gör dudå? :D KRAM

14 michaela:

skriven

spotify är bäst!

15 Bam Bam:

skriven

Hej gillar din blogg. Härliga färger:D ska vi ölja varann med bloglovin? Eller ah du kan ju kolla in min blogg först hahah :)

Lägger i alla fall till dig nu :)

Kommentera här: