Strul

Hejsan alla trogna läsare!
Tyvärr så har jag inte bloggat på flera dagar.
Detta är för att min strömkabel till min laptop har
gått sönder.
Jag ska köpa en ny men har inte haft tid än.

Snart kommer jag dock tillbaka.
Så länge tänkte jag ha en Tävling!

Detta
är en veckans blogg tävling.
Det hela går ut på att ni anmäler er, om ni vil
ha chansen att bli veckans blogg.

1.   Ni länkar till detta inlägget i er blogg,
där det står att ni deltar och
2.   sen länkar ni i ett inlägg här under till det
inlägget i er blogg.

Sedan lottar jag ut finalisterna som ni sen får rösta på.

Vinnaren blir länkan på min blogg i en månad!

Anmäl er nu!

Kisses






1 Anonym:

skriven

det har jag haft, själv? :)

2 stina:

skriven

Tack snäckan <3



Ahh drygt när saker går sönder. Känner mig smått handikappad utan dator och mobil haha :P

Kram

3 Olessia:

skriven

jag vill vara med

4 HANNA:

skriven

sv: härligt :) nejmen dte är lugnt, sånt händer alla ;) hänt idag? :)

5 M Y O L S S O N:

skriven

sv. heh nej men det är lugnt! ;) jobbigt när internet strular. ha det bra du med <3

6 bam bam:

skriven

SV: hhe men det är luugnt :)

7 Jonas:

skriven

Åh vad synd :)

Du får rösta på mig istället på veckans blogg :)

hehe KRAAAM

8 NETTAN!:

skriven

sv: det är ingen fara :P

9 E:

skriven

vad härligt att du är tillbaka igen :)



kram

10 - Emma:

skriven

Tack så mycke (:

Aaah okej , de är ingen fara (:, minnshur de va, man va helt förstörd :P

Kram

11 Erica,:

skriven

jobbigt att sladden gick sönder :O

12 Tonårsliv by Leonora:

skriven

sv; segt du :P

13 isa:

skriven

okej trevligt :). jag har vart på kryssning och sen haft kul med kompisar :)

okej :)

kram

14 Lollo:

skriven

Hehe det är lungt :)

Tråk att sladden är pajj, kul med tävling får se om jag kommer ihåg imorgon att länka och fixa för nu ska jag snart sova. Godnatt!

15 Sandra:

skriven

Det är lugnt, allt bra med dig?



Kram :)

16 RONJA:

skriven

sv: nej tyvärr.. får leta lite mer ;)

17 sabina:

skriven

sv: oj gud, hur orkar du? ;o

Det är lugnt, brukar också själv hända att jag svarar ganska sent ;s

kram

18 rosali:

skriven

sv: lugnt lugnt :)





http://livetenligtrosa.blogg.se

http://livetenligtrosa.blogg.se

19 Malin-Hockeyfruga:

skriven

hehe ja precis! Härligt! oki de ska ja ;)

hoppas du haft en fin dag!

20 ävelicious:

skriven

ja det är det :)



skulle bli jätte glad om du ville rösta på mig som veckans blogg hos http://faannybackman.blogg.se/2009/may/veckans-bloggar-finalisterna.html#comment

nr 2 är jag :)

21 Amelie:

skriven

sv: jag har badat, slappat, shoppat osv (: hehe okej, de e lugnt :)

22 CASSI DA QUEEN:

skriven

sv; nej dt är lugnt =)

23 Alexandra:

skriven

sv: det är lungt sötnos:)

24 Alexandra:

skriven

sv; jo tack desamma! :) Nej det gör inget :)

25 Erica:

skriven

Oj, vad drygt. Jag skulle känna mig helt galen utan datorn.. (a)

26 Micaela:

skriven

Sv: Ja, den röda var läcker :)

27 Josefine:

skriven

Nej men det är ju lungt :D, ja har dock gjort en ny blogg där jag heter cissies.devote.se :)

28 jossan:

skriven

okej ;) rösta gärna på mig i veckans blogg <3



(http://ciizs.blogg.se/2009/may/de-tavlande.html#comment)



jag är nummer 6 :)

kram

29 carro:

skriven

svar:det är lungt :) Jag anmäler mig :D

30 jenny:

skriven

jaha, oj det lät ju inge vidare ;/ Nää hittade då inte speciellt. Händer ikväll då? kram

31 Sara:

skriven

okej :P har inte heller hunnit blogga nu :(

32 h:

skriven

jobbigt när datorn strular

33 elin:

skriven

sv; de gör inget, jag anmäler mig till veckans blogg!



vad gör dudå? :D KRAM

34 cecilia:

skriven

jag vill gärna var med och tävla, men hinner inte länka ditt inlägg just nu !



men påminn mig gärna om du vill =)



nu är det läggdags för min del, vad gör du själv?

kram c

35 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

Hoppas det löser sig snart! :)



sv; Okej :)

Kram

36 M Y O L S S O N:

skriven

sv. hmm dagen har varit rätt chill bara! :D men fast det kúl i skolan o såÅ! :D hi <3

37 Lollo:

skriven

Sådära, här har jag skrivit om din lilla tävling!

Länk; http://hessels.blogg.se/?tmp=28200606



38 M a t i l d a - allt och ingenting♣:

skriven

jag är med

39 josefine:

skriven

Så, jag är med nu hehe :D,



bra o höra, själv mår jag utmärkt :)

kramar.

40 kate:

skriven

vad har du haft för dig idag :D

Kommentera här: