Ah!

Jag hatar regnet!
Imorse hade jag faktiskt en bra hårdag och
det har jag inte haft på super länge!
Och sen börjar det regna när jag ska hem!
Detta är katastrof!

Så här ser jag ut efter detta hemska väder.



Jajemen humöret på topp
Imorse var det dock alldeles platt och tjusigt.

Aja, nu ska jag äta en findusportion innan jag svälter.
Är så irriterad så om jag inte äter snart så kastar jag väl ut
datorn i regnet.
Från sjätte våningen lär den inte se så fin ut sen.

Kisses


1 sara:

skriven

hahahah xD

2 J O H A N N A [f a v o u r i t e c h i l d]:

skriven

sv.härligt att höra :D

med mig är det bra(:

3 Madde:

skriven

ja då :) Sj?

4 emma:

skriven

ellerhur:/



jag kom nyss hem från skolan.



vad gör du?

5 J O H A N N A [f a v o u r i t e c h i l d]:

skriven

sv; absolut ;D

6 Tobias:

skriven

Nej jag orkar faktiskt inte göra det :P haha!



7 mina - it's my time to shine!:

skriven

härligt o höra :)

haha va kul ^^

tack tack :D

8 Ebba:

skriven

sv; ja jag tycker det är bättre, speciellt när man tycker det är roligt att designa! fast sedan förstår ju inte alla att jag gör det för att vara snäll också utan de bara klagar & ska styra & ställa! & tackar inte när de väl får som de vill ha det!

ha en bra onsdag! :)

9 Mimmi:

skriven

Vilken söt bild på dig :)

Svar: Tack du! Detsamma, allt bra=

10 simone:

skriven

sV: Jaa, det är suupermysigt alltså, mums ;)

11 Z A N D R A :):

skriven

Helluu :)

allt bra idag?

12 'Celine:

skriven

sv; haha eller hur :)

13 Malle - Hockeyfru:

skriven

hehe ah, fast miami ink är fortfarande bättre;P

14 moa ekberg:

skriven

härligt! =)

jo, det funkar asså! har bara sjukt ont i armen! :o

15 Elin:

skriven

sv; ja det är klart att det är viktigt att filmen är bra :D

16 mickis:

skriven

svar: tack så jätte mycket.

ja, det har jag, har du?

kram

17 Kyoko:

skriven

sv; jaa, det är nog bäst hörrudu =D

18 FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!:

skriven

sv; Okej, vad bra! :D

Tack för att du svarade! :)

19 sandra:

skriven

sv: ja eller hur man måste ha mycket tid att hinna skriva många kommentarer :/

20 Mirlinda:

skriven

hej gumman, tog du vaccinet idag? kram =D

Kommentera här: