Glöm inte bloggtävlingen

Nu har jag pluggat i några timmar,
men jag har bara läst två kapitel i psykologiboken.
Allt tar dubbelt så lång tid bara för att jag styrker under
och göra anteckningar i mitt block om varenda grej som kan komma på tentan.

Men nu vill jag bara påminna er om veckanblogg tävlingen!
Anmäl er nu så får ni vara med och tävla om en veckas länkning
i min blogg.

Nu ska jag försöka äta något.

Anmäl er nu!




1 jasmine <3:

skriven

din design är också riktigt fin! :)

nej min kompis sally (www.sallyplace.blogg.se) har gjort den hon är verkligen duktig :D

2 ahallen:

skriven

Sv: tack så mycket! de är relativt billiga också! ;) (reklam, haha!)

3 Emma<3:

skriven

ahh:)

jag ska verkligen inte läsa vidare sen:O

4 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: åh, tack ska du ha :)

5 Emmaaa:

skriven

sv; vsg :) ja jag hade tänkt det :P

6 Linda - det handlar om helheten:

skriven

Hejsan jag heter Linda.

Jag skriver inte bara för att jag vill ge dig en möjlighet till att Vara med o tävla om ett jätte fint armband, som jag nu lottar ut i min blogg!



(För mer info, klicka på denna länken: http://lindapyykkonen.blogg.se/2009/november/vinn-ett-armband.html!)



Nej, jag skriver också för att säga att jag tycker

din blogg är mysig och unik, som borde synas mer. vad säger du förresten om att vi följs åt

via bloglovin? =) Ser framemot att höra ifrån dig!

7 Ida Tallhed:

skriven

tack.. gillar din design. gjort den själv?

8 loisa:

skriven

jag anmäler mej till veckans blogg :)

9 Ida Tallhed:

skriven

jag gillar din sångröst, har lyssnat massor nu :) om du vill får du gärna lyssna på ett klipp när jag sjunger: http://www.youtube.com/user/idatallhed#p/u/3/eVhTUlharRs (dock så var jag förkyld sen två veckor tillbaka så de låter inget vidare jätte bra.. men ändå)

10 Jen:

skriven

ja de måste du verkligen testa :D

11 d e n i s e:

skriven

jadå de har jag, har du ?

12 Anonym:

skriven

fin blogg (:

13 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv. tar det bara lugnt :) vad gör du?

14 Moa S:

skriven

hoppas du fick ut någonting av plugget iaf och lycka till på tentan! :)

15 Jojjo*:

skriven

Hej! Typ inget, nyss ätit ;) Sj?

16 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Härligt! :D

Jo, det är bra med mig med :)

Kram

17 Linda - det handlar om helheten:

skriven

tack tjejen! jag har lagt till dig med. Jag hoppas att du finner min blogg tillräckligt intressant för att fortsätta att följas. :)



med det sagt, hoppas du mår bra idag! Kram kram

18 nila:

skriven

sv: tack så mycket! :D

19 Ida Tallhed:

skriven

tack sp mycket, men inte lika fint som du,

20 Ida Tallhed:

skriven

då har du lärt dig något nytt ;)

21 Anonym:

skriven

sv; åh tackdetsamma :D

du får hemskt gärna följa min blogg om du vill, det skulle betyda mycket :d

22 Anonym:

skriven

sv; så lite så (:

23 Stina:

skriven

Jag skulle egentligen ha pluggat men det gick inte så bra:)

Kramar

24 Anonym:

skriven

sv; hehe ofc :)

25 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: aha, säkert behövligt :) vad pluggar du?

26 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: jaha okej! haha äschdå, men säkert roligt i helhet? :)

27 Anonym:

skriven

sv; åh tack :D

gud vad glad jag blir :D

28 Anonym:

skriven

det har du rätt i:D



vad händer i veckan?

29 Madeleine:

skriven

Sv: Tack :)

30 azra- EN GRYM TJEJ MED EN GRYM BLOGG:

skriven

snygg design du har :D

31 [lisa bjernhagen]:

skriven

sv: men vad härligt :) ja det förstår jag!

32 Anonym:

skriven

sv; ja på fredag är det ju new moon premiären som jag ska kolla på och sen på lördag ska jag till friösren och sen va med kompisar :D

sj d?

33 LIENE:

skriven

Tack så jätte mycket:D

34 Madeleine:

skriven

Sv: Jag tycker inte att det är särskilt svårt :P Det är ju egentligen bara att trä pärlor, det svåra ligger ju i att hitta färger och former som blir snyggt ihop.

35 nelly:

skriven

oh fin blogg:)

36 nelly:

skriven

oh fin blogg:)

37 Jojjo*:

skriven

Pyttipanna blev det ;) Hos dig?

Ok, skicka gärna ett mail, det blir lättare för mig att komma ihåg dåe ;) Men kan försöka,,

38 Jessica:

skriven

hehe nej nej det är en gammal bild:) men jag LÄNGTAR TILLS SNÖN KOMMER :D!

39 azra- EN GRYM TJEJ MED EN GRYM BLOGG:

skriven

sv; heh tack så mycket :D



har en frågestund på bloggen, ställ gärna en eller flera frågor skulle vara supersnällt,

kram ♥

40 Anonym:

skriven

sv; aha så skojs :D

det är riktigt många som ser fram imot denna filmen, väldigt många. Men den förra var så jäklans bra! :D

41 Ida Tallhed:

skriven

tack, jag kände detsamma när man hörde dig XD

42 Anonym:

skriven

sv; hehe japp japp verkligen :D

åh, längtar ;:D

43 My:

skriven

Hej hej, det är bara bra med mej hur är det själv ?!:D

44 'Celine:

skriven

sv; new moon! ;d

45 emma:

skriven

Haha ja precis :D själv har man ju matteprov i veckan, och jag hade verkligen behövt plugga i helgen, vilket jag inte har gjort..... ;)

Annars är det bara fint med mig, har precis varit och tränat så jag slipper ha dåligt samvete över chipspåsen som jag slukade igår ;D

kram

46 Anonym:

skriven

sv; hehe japp :D

& jag kommer troligen till att skirva jättemycket om den på min blogg sen x)

47 sandra ♥:

skriven

fin blogg :)

48 Muffinsmartin:

skriven

Tackar :D

49 Linda - det handlar om helheten:

skriven

jodå jag kämpar på! :)

njae inget skoj vad jag kan komma på så här på rak arm. Ska jobba.. hm, måste iofs shoppa en pressent åt brorsans flickvän som fyllde 18 här omdagen. det kan ju va kul! :D



själv?? kram kram

50 'Celine:

skriven

sv; vad gör du? :)

51 jessica:

skriven

sv: åh, tack. detsamma :o

nej, inget speciellt vad jag vet just nu faktiskt. själv? :D

52 M A R T H A.:

skriven

vad glad jag blir! :D tack så mkt:)

härlig blogg du har :)

53 'Celine:

skriven

sv; läser new moon : )

54 emelie:

skriven

sv, tack så jätte mycket! :D

haft en bra helg? :)

55 bbellahh:

skriven

Vilken fin blogg du har :)

56 sandra:

skriven

sv: haha ok :) nej jag gör inte så mycket! allt bra med dig då?:)



Jag är med i veckans blogg! skulle va kul att komma med!

57 Ellis:

skriven

Tack så mycket :)

58 Anonym:

skriven

sv, okej härligt :)

min har varit kanon (:

59 soofie:

skriven

Svar: haha visst är den =)

60 Christoffer:

skriven

Tack Tack :) (A)

61 soofie:

skriven

Svar:jaaao (Y)

62 emma:

skriven

Haha ha inte för höga tankar om mig nu bara! Jag tränar endast för att kunna komma i mina märkesjeans som jag köpte i sjuan, och för att vi ska till thailand om ett halvår :D annars hade det varit helt uteslutet ;D

63 sandra:

skriven

sv: okej vad roligt att höra :) hoppas du haft en fin helg!

64 Kyoko:

skriven

sv; Taack! Fin blogg du har.. =D



Skulle gärna vara med i tävlingen..

65 jessica:

skriven

sv: håller med dig där!

66 Tobias:

skriven

Låter inte kul, psykologi är ju rätt svårt också ;)

67 Tobias:

skriven

Kan tänka mig, usch vad jobbigt!

68 Tobias:

skriven

Tog körkort i torsdags så innan dess pluggade jag teori till körkort och övningskörde =)

69 M A R T H A.:

skriven

varsågod! :)

hur e det?

70 Anonym:

skriven

Tusen tack, =)

Har äntligen frågestund mina läsare har önska länge så ställ tusen frågor, svara på allt jag vill svara på så testa mig..

71 emma:

skriven

Men det är väl så att alla inte är menade att vara träningsmänniskor helt enkelt :D

72 Elin:

skriven

Hej. :)

Vilken fin blogg du har!



Jag undrar om du skulle kunna gå in på den här länken: http://www.norrteljetidning.se/web/164

, för att rösta på mig som Norrtäljes Lucia. Elin Griberg Lindkvist var namnet.

Snälla gör mig lite glad! Din röst kan vara avgörande. Glöm inte att om du nu är snäll och röstar så måste du bekräfta den på din mail annars räknas den inte.



Puss, en förväntansfull Lucia Kandidat nummer 1

73 Haedil *HUMOR BLOGG*:

skriven

härlig blogg :DD

74 jessica:

skriven

gör du för något då? :)

75 Kyoko:

skriven

sv; det är bara kul! ^^

76 Soffi:

skriven

sv: Tack detsamma! :D

77 d e n i s e:

skriven

haha nej de har inte jag heller menmen! :D

78 AnnaaNordin:

skriven

Men jag pratar så man förstår. haha..

79 d e n i s e:

skriven

hihi jaa de får jag väl göra! :D

80 jessica:

skriven

sv: jomen precis, samma här.

men nu måste jag verkligen gå ett tag för nu ska jag se tv. hihi så kommentarerna får vänta ;)

81 modemix:

skriven

fin blogg du har ^^

82 ιиєsιтα ♥:

skriven

Tack gumman gillar din blogg med! Jag har uppdaderat min blogg varje dag. ;)

KRAM FÖLJA BLOGLOVIN?

83 Moa. [LILLMOASLIFE] ღ:

skriven

svar; Aw, tack detsamma. <3

Allt bra?



kram!

84 saraa:

skriven

sv. nee men bra gissat :D det är min KAMERA! :D

85 Kc:

skriven

Din design är jätte fint :O:O<33333

OCH TACK SÅ MKT<333

86 JOLIN:

skriven

jag är gärna med i tävlingen!:D

87 Jojjo*:

skriven

Gör så ;)

Jag anmäler mig gärna till veckans blogg också ;P

88 d e n i s e:

skriven

yeeash! :)

89 'Celine:

skriven

sv; hihiih okeej :)

90 Haedil *HUMOR BLOGG*:

skriven

vsg :))

haha tack :))

allt bra? :))

91 Moa. [LILLMOASLIFE] ღ:

skriven

svar; Varsegod. :)

Härligt! Med mig också!



kram!

92 emma:

skriven

Jo det är jag också :D förstår mig inte på såna som tränar flera dagar i veckan :p

93 Liz:

skriven

Tack, snäll du är :) Fin blogg du har!

Jag skulle kunna tänka mig att bli "veckans blogg" :)

Pluggar du psykologi på Universitetet?

94 M A R T H A.:

skriven

okej, vad bra! :)

jodå, det är bra med mig! :)

kramisar!

95 Stina:

skriven

Sv: Jag har väl inte gjort så mycket, varit hos mormor och morfar :-)

Kramar

96 Elin:

skriven

sv; fy va du är söt :D

glöm inte att du måste bekräfta den på din mail :D<3

97 Qb:

skriven

jag vill gärna va med :)

98 emma:

skriven

Jamen precis! Soffpotatis for life!!;D

99 uma:

skriven

sv: jadå :) själv?

100 Stina:

skriven

Sv: Roligt att du gillade mina bilder!:)

Kramar

101 emma:

skriven

Ja, nu får jag bara hålla tummar och tår på att jag vinner :D

102 Qb:

skriven

ja visst är dem söta!

103 Qb:

skriven

haft en bra dag då?

104 uma:

skriven

sv: så bra :)

105 jessica:

skriven

sv: yeees!

hihih ja, det kan vra kul :D

106 sandra:

skriven

sv: jodå det har varit bra :D

hur tusan får du så många kommentarer?.. ;o

107 Moa. [LILLMOASLIFE] ღ:

skriven

svar; Nejdå det är lugnt, din design är skitfin :D

108 adam:

skriven

att plugga är så jävla segt



http://adamlagerstrom.blogg.se

109 adam:

skriven

inget faller in hos mig



http://adamlagerstrom.blogg.se

110 frida:

skriven

Åh tack så mycket!

gillar din blogg(:

111 modemix:

skriven

;d

112 'Celine:

skriven

sv; ja jag tycker det! :)

113 Z A N D R A :):

skriven

sv: han tackar nog, hihi :)

114 uma:

skriven

sv: tack desama! :D

115 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Jaa :)

Visst är den fin :D

Kram

116 jessica:

skriven

sv: jaa :)

117 sandra:

skriven

sv: haha ok lycka till :) måste man skriva mkt kommentarer för att komma med i aktiva?:/

118 Ebba:

skriven

Haha okej XD

Ja visst är det ;)

Haft en bra helg?

119 LIENE:

skriven

sv: Kul att du tyckte det:)

Ha en fortsatt bra kväll!

120 frida:

skriven

Dagen har vart mycket bra tack som frågar,

hur har din dag varit då? :)

121 jessica' ♥:

skriven

sv: detsamma! :)

122 linda:

skriven

sv; tack detsamma! :D

allt bra? kram

123 Qb:

skriven

ja absolut!

124 pearly-jane:

skriven

hallå! med mig är det bara bra ;)

hur är det själv? :D

125 jessica' ♥:

skriven

:)

126 Elin:

skriven

sv: tusen tack sötnos :D

127 linda:

skriven

sv; jaha okej! :) kram

128 linda:

skriven

sv; vad bra! jo det är bra!

kram

129 Phelicias:

skriven

sv: det tycker jag :D

130 Qb:

skriven

ja :) gör du då?

131 sara the maaannnn:

skriven

SV: haha tack tack detsamma :D

132 sofie:

skriven

åhh, vad fin blogg du har :)

Kommentera här: