Kräftor är gott

Fick äta kräftorna ensam innan.
Stackars mig.
Men gott var det allt!





Nu är det idol som gäller och mumma godis.
klockan 9 tror jag också att det började en film med
Jennifer Lopez, så den blir det nog.

Kisses

1 Nikki:

skriven

SV: tack så mycket! :)

2 C.N.:

skriven

sv; va :O vad är det? kan man ladda ner det gratis? :D

3 JOLIN:

skriven

sv: :D hoppas du får en mysig kväll!



mm gotti med kräftor:D

4 I S A B E L L A:

skriven

SVAR: Åh vad skoj! :D Jag ska faktiskt till kyrkan imorgon då min lillasyster ska sjunga där.. :) Ni har nog samma intresse där då..hihi kram!

5 Emmis:

skriven

mumms kräftor är gått ;)

6 Tobias:

skriven

hoppas kvällen är bra :)

7 FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!:

skriven

sv; Vad bra :D

Min dag har varit bra också, slappat hela dagen :)

Kram

8 nila:

skriven

sv: svarar på kommentarer och sedan blir det uppsats som jag ska skriva klart. sjävldå ?

9 lena K :):

skriven

haha ja precis :)

10 Stephanie:

skriven

ja. Jag går i en musikal skola och letar efter några grymt bra gymnasium att börja i med sång inriktning fast det är ju 2 år kvar innan jag söker till gymnasium så jag har ju tid på mig. Men min dröm har varit att ha eget album bli en artist. Det ä något jag verkligen vill och har velat i hela mitt liv så vi får se hur det slutar :P. Sång är verkligen livet! :D

11 ♥ Anneli Roine:

skriven

Kolla jeanstrenderna de senaste åren i min blogg! Skriv gärna och berätta hur just dina favorit jeans ser ut. Vore super spännande att få veta! =)



Kram!

12 julia andersson:

skriven

sv: ja det är den :)

Kommentera här: