Låååång köö!

Nu skulle jag egentligen vara på vårdcentralen och vaccinera mig,
men kön var så öändligt lång så jag kollar på torsdag
istället. Snart ska jag iväg på Alpha kurs, vilket ska bli super kul.
Var ju en hel vecka sen sist nu.

Pratade en stund med Sofia i telefonen också.
Trevligt att hon hörde av sig =)
härlig tjej det där.

Glöm inte att rösta på din favorit i veckans blogg!


Se ya when I come home!
1 Z A N D R A :):

skriven

sv: oj, du började sent, hihi :)



allt bra?

2 amelia:

skriven

jag älskar din bloggdesign ! :D

grymt snygg !

haha, var tvungen att säga det

3 emelie:

skriven

sv, bra nog, suttit hemma och haft feber hela dagen :)

4 Mikaela:

skriven

SV. ja ullared är jättebra och om du inte har sett det har du verkligen missat något. Mitt tips är at kolla på det nästa vecka, för det är så roligt

5 SANIBO:

skriven

man måste nog vaccinera sig snart kanske ;D

6 emma:

skriven

tack så mkt (: oki, det är ju lite synd för det är ju fint med nagellack ..!

7 Emmis:

skriven

svar; aa

Hänt idag då?

8 Madde:

skriven

Skönt för dig :) Okej intressant, jag läste en kurs i psykologi i våras faktiskt, var väldigt intressant.

9 sandra:

skriven

sv: hmm ok :/ vad dumt ändå.. lycka till med att komma på aktiva :D

10 linda:

skriven

sv; det har jag har du det?

Förlåt för sent svar :p

kram

11 Qb:

skriven

tack :)

12 Kyoko:

skriven

sv; njaa, när jag var i Bibblan la någon en stinkbomb i korridoren & så har jag ont i halsen, annars är allt bra, sj??

13 Mirlinda:

skriven

ja blev jätteglad =D. hoppas du har haft en bra dag och att det går bra med sprutan på torsdag, själv ska jag ta den imorgon. kramar

14 Phelicias:

skriven

sv: det är väldigt jobbigt att ha det så, eftersom det försvårar en massa saker!

15 FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!:

skriven

sv; så lite så! :D

Kram

16 JENNIE'S HUMOR:

skriven

Usch för vaccinering.. vet inte om jag vågar :P

17 tjohej vad det går mellan pattar & lår.:

skriven

tragiskt att folk tom köar på vårdventraler för en sprutjävel!

18 Morsing:

skriven

Vad är det du läser?

19 Kyoko:

skriven

sv; Taack!



Hittills har allt varit bra!



Men jag kom på att ja missar Idol.. =(

Kommentera här: