LIDDIE

Jag fick precis ett mejl av liddie om att
min bloggdesign är klar!

Så om några dagar kommer min blogg se helt annorlunda ut.
Den är verkligen superfin!
Så om ni vill ha en ny riktigt proffsig design, så ska ni verkligen
vända er till henne.
Hon är snabb, billig och bäst!
Hon har gjort denna design som jag har nu också =)

Vill ni se mer av vad hon gjort för designer så kan ni gå in här.

Nu ska jag plugga lite innan robinson börjar.

Pössar
1 Agneeeeees<3:

skriven

Sv; Tack så mkt;) Jag ska väl sitta framför teven mest, sj??

2 Astrid:

skriven

sv : vsg :D

3 L:

skriven

Fin blogg ! :)

4 Nikki:

skriven

Hejsan :) Kolla gärna in på min blogg och skriv vad du tyckte om min Hiss&Diss ! :) ¨

Kram

5 Malle - Hockeyfru:

skriven

hehe kan ja tänka mig:D kul med ny design:)

6 mst:

skriven

allt bra med dig?



förlåt för sent svar, men.. jag har helt enkelt inte orkat med bloggen, eller svara på kommentarerna:(

7 Kristin:

skriven

Ååååh tack för det fina inlägget! =) Kolla din mail tjejen!



Kraaaam

Kommentera här: