Luffsen får en filt

Igår vad jag och min syster på coop och handlade lite godis.
OCh vi såg så söta filtar så vi köpte tre.
De låg bland tio kronors sakerna, så vi tänkte varför inte liksom.

Här ser ni när jag ger min söting hans filt!

Luffsen får en filt

1 jennifer:

skriven

Nu är veckans blogg vinnare utsedd :) kolla om det var du som vann ;)

2 PJOLTAS:

skriven

Gaah! Så fin! Och en kanske en liten "puff" också?

=)

3 FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!:

skriven

Vinnaren av min veckans blogg har blivit framröstad, gå in och kolla om det var du som vann! :)

4 modemix:

skriven

nu är jag tillbaka efter en lång men välbehövlig bloggpaus! =)

5 camilla:

skriven

sv: härligt, jo tack det är bra :)

6 sally:

skriven

fy vad söt film =)

allt bra idag?



kram!

7 DELLA:

skriven

sv: tackar :D!

Jodu, sitter o trixar med kameran själv hemma så, haha har väl testat mig fram ^^'

Kommentera här: