Mamma

Mamma ville att jag skulle göra om henne
så här kommer bilder på min söta mamma:



FÖRE                                                       EFTER

Vill du bli taazad.
Mejla bild/bilder till [email protected]
så fixar jag det gärna åt dig.

Gratis förstås!
1 linda:

skriven

Snyggt det blev! :)



sv; i stallet :p

förlåt för sent svar!

2 Erica:

skriven

allt bra med dig? :)

kram

3 maariawh:

skriven

sv: aha ok :) hoppas det går bra iaf <3

kram

4 linda:

skriven

sv; hehe. ska ska rida sen ska jag på globen horseshow :) själv ? kram

5 Erica:

skriven

Det låter bra :D

jo med mig är det bara bra :)

kram

6 lena K :):

skriven

ska få gäster & vara hemam & mysa .

sen plugga såklart & packa ska åka iväg te falun med klassen.

själv? :)

7 H a n n a & L i n a:

skriven

Sv:

det har varit öppet hus på min skola hela dan. så så har min dag sett ut. :D



Grattis!!

8 Emmis:

skriven

svar; okey =D va tyckte du om filmen då? ;D

9 Nikki:

skriven

Hejsan! Jag har frågestund på min blogg, och jag skulle bli jätteglad om du ställde en fråga! :)

10 Nikki:

skriven

Hejsan! Jag har frågestund på min blogg, och jag skulle bli jätteglad om du ställde en fråga! :)

11 Carro:

skriven

Sv: Okej hörs kul. Och det är gratis?

12 Anonym:

skriven

vi ska åka på en klassresa i en hela vecka, hoppas på att det kmr bli en bra vecka med hela skolan ! ;)

13 lena K :):

skriven

glömde nog skriva från vem , förlåt :)

14 nila:

skriven

sv: hehe. vad sööt din mamma är! :)

15 linda:

skriven

sv; jaha okej! kram

16 malin:

skriven

sv: tack :D din blogg är också fin! allt bra med dig? =)

17 C.N.:

skriven

sv; tack så mycket =) duktigt du är på photoshop :)

18 lena K :):

skriven

förresten vad bra du kan fixa i taaz , har ox fixat där några ggr, men lyckas inte så bra :(

19 Erica:

skriven

vad som händer i morgon?... hum... blir nog att vara med kompisar :)

Själv?

kram

20 Carro:

skriven

Sv: Okej. Inte bra att du visa mig den sidan. Känns som att jag kommer sitta och testa varje liten färg i flera timmar. =P

21 julia andersson:

skriven

sv: okje, men då vet jag vad som väntar (:

haha , spelade ju match med armen idag ! (;

22 Carro:

skriven

Sv:Nä. Det var ju en av de dyraste men jag gilla det rosa, så var tvungen att välja denna. =)



Jo, den verkar bra. Igår var den ganska seg, men tror att det var för att den var ny för idag är den inte alls så.

Är som en vanlig data bara det i mindre format. :P

Håller på att lägga över en massa bilder nu från min gamla data, så snart ska väl denna data också kännas som min. =D

23 julia andersson:

skriven

sv: ja visst gör dom ! ;)

24 Tobias:

skriven

Ja det är du :D



Söt mamma du har!

25 FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!:

skriven

sv; Tack så jättemycket! :D

26 nila:

skriven

sv: det blir hon nog :)

kram

27 Mirlinda:

skriven

aww så söt hon är! =D förresten, hur mår du gumman? hur mår du nu efter sprutan? kramar

28 malin:

skriven

sv: ska vi följa varandra med bloglovin? :D

29 My:

skriven

hahaj adet är ju så ;) va händer i helgen något kul ? kram

30 simone:

skriven

Det var nog bättre innan där, ser så plastigt ut annars :D

Kommentera här: