MIN DAG

Godmorgon!
Idag är det min 20 års dag och jag är super glad!



Sitter här i sängen med paket i knät.
Öppnade så klart.

Men vad var det då i paketen?
Hm....


En väckarklocka som jag varit utan ett bra tag
Nattduksbordslampa som jag i förrgår faktiskt kom på att jag ville ha


Stativ till video kameran och digitalkameran
Det har jag önskat mig länge =)


Mus, musmatta och handledsstöd
Gissa om jag blev glad när jag fick det

Och som om det inte var nog med det så fick jag
en arracksboll till frukost.
Hi hi :P


I eftermiddag/kväll blir det INTE tårta utan istället
har jag valt glass, fruktkoktail och maränger.
Mmmumma!

Dags att klä på sig och göra iordning tig.
Denna dagen kan inte bli bättre!'

1 julia andersson:

skriven

sv: jodå , jag lever allt! :)

& GRATTIS :D

2 simone:

skriven

STORT grattis gumman! gå till systemet nu :D

3 Astrid:

skriven

aaaw va söt blogg du har!! :D

4 Malin:

skriven

SV: Jag samlar inte heller på något, tid att börja haha :P



Aw söta nalle puh saker du fick ^^

Kommentera här: